Wie kan mij vertellen waar ik deze boten kan vinden in Bangkok. Zelf verblijf ik in het Prince Palace. En als iemand het ook nog kan meedelen: hoeveel moet ik ongeveer betalen?
Gevonden op de site www.aroundtheglobe.nl
Voor 500 baht(€10.00) is een prive tochtje met een super snelle longtail boot te regelen. Dan vaar je een uur door de kanalen van Bangkok. Er is een wirwar van kanalen. Op sommige plekken staan kasten van huizen, ergens anders golfplaten hutjes en op andere plekken is het onverwachts groen. En overal zwaaiende mensen, jong en oud!
Ok. Bedankt. Maar kan je me ook vertellen waar ik ze moet zoeken? Zelf zit ik in het hotel vlakbij een khlong alleen zag ik ze daar verleden jaar niet liggen.
Bij de oevers van de praya river kun je een ritje maken door de klongs…
500 baht voor een uurtje ongeveer…
de rivier ligt in de buurt van het grand palace…
jeroen
Ok bedankt voor je info. De 29e gaan we al en hebben een dag of 3 in Bangkok. Leuke invulling op de dag.
Waar vind ik de longtail-boten?
Het Prince Palace Hotel uit, rechtsaf de straat uitlopen, door het deurtje en je hebt de eerste longtail te pakken. Neem de (water)taxi die (als je het deurtje door bent) naar rechts gaat en je komt vanzelf op de Chao Praya - van daar kan je weer verder.
Groet,
Joe
Bedankt Joe. Ook een waardevolle tip.