Mijn vriendin en ik gaan begin februari naar Thailand voor 5 weken. In Bangkok willen we (naast andere dingen zoals een fietstocht) ook een klongtocht maken. Uit de informatie op internet wordt mij niet duidelijk hoe dat makkelijk is te regelen. Ik krijg de indruk dat het aan de overkant van de rivier het leukste is. Klopt dat? Maar waar een boot te boeken en aan welke prijsindicatie moet je denken?
Nu het beste wat je kunt doen,(zo heb ik het gedaan)je neemt de river express boot van Banglamphu naar Nonthaburi(eindhalte)daar liggen er verschillende boten waar je een klong bezoek mee kunt doen!
Wel ff van tervoren een prijs afspreken,dacht voor een uurtje 1500bath.
Aan de What Pho en de Grand Palace kan je ook boten huren!! Je kunt bij VIENGTRAVEL ook een klongtour boeken aan democratische prijzen
:chin:Ik zelf vind dat je dit op een klein bootje moet doen en niet met veel mede toeristen en laat je dan op plekken brengen die echt buiten de hoofd routes liggen zo zie je Bangkok(regio)echt van een hele andere kant.
Ik zelf vind dat je dit op een klein bootje moet doen en niet met veel mede toeristen en laat je dan op plekken brengen die echt buiten de hoofd routes liggen zo zie je Bangkok(regio)echt van een hele andere kant.
Ik weet uit ervaring dat de klongtour van Vieng Travel (Dave) vrijwel privé is. Maar er is kans dat je de boot met anderen moet delen. En je komt zeker op plaatsen waar je zelf nooit gekomen zou zijn.
Klopt helemaal. Als zich meerdere mensen voor dezelfde data hebben aangemeld, gaan deze mee, maar de groepen zijn nooit gigantisch groot.
Wil je de tour zeker prive, dan kan dit ook tegen een kleine toeslag…
Tijdens de klong-tour die wij aanbieden, wordt er gebruik gemaakt van verschillende typen boten.