Waar kan ik het beste naartoe

Hallo

Ik ga in juni trouwen en we willen graag op huwelijksreis naar bali
Nu vraag ik me af waar ik nu het beste naar toe kan gaan
mijn aanstaande en ik houden erg van uitgaan, winkelen, restaurantjes, hier en daar een excursie enz enz
normaal gaan we altijd naar chersonisos, gran canaria, lorett de mar, marmaris, bodrum, mallorca
maar voor onze huwelijks reis willen we iets specialers .
kan iemand mij vertellen waar we nu het beste naar toe kunnen
Volgens mij is Kuta het meest toeristisch
maar ik lees ook over legian en sanur en semiyak
weet iemand mischien het verschil tussen deze plaatsen
alvast bedankt
groetjes priscilla

Op dit forum lopen al verschillende draadjes over dit onderwerp, heb je die al gelezen?

Het hele zuiden van Bali is touristisch, maar het hangt afvan de plaats welke soort touristen het meest vertegenwoordigd is.

In Kuta zitten veel surfers, en mensen die van stappen houden. Ik surf niet en ik stap niet, maar toch vind ik Kuta erg gezellig.

Legian is het verlengde van Kuta. Nog steeds heel touristisch, al ligt de gemiddelde leeftijd wat hoger. Semiyak is meer voor juppen.

Sanur vind ik persoonlijk niet echt leuk, de sfeer mist in mijn ogen. In Sanur liggen naar mijn idee teveel grote hotels.

bedankt voor de snelle reaktie

ik kan haast niet wachten
heb er zo’n zin in
ik denk dat het dan kuta of legian wordt .
nu nog ff een hotel zoeken
bedankt groetjes

persoonlijk vond ik Sanur veel leuker dan Kuta. Kuta vond ik echt voor heel jong publiek, uitgaan enzo. En veel massatourisme. Sanur vond ik gezelliger maar sliep niet in een groot hotel dus dat scheelt. Wat iemand van een plaats vind is heel persoonlijk dus.

Als ik de plaatsen zie die jij zo opnoemt waar je nu fijn vakantie viert dan zou ik zeker voor Kuta kiezen. Sanur is dan veels te rustig.
Eventueel heb je in Thailand (phuket) ook een aantal van die echte toeristische feest plekken, mocht je niet perse naar Bali willen.