Waar blijft dat vrouwelijk gezelschap?

Ik heb besloten in 2013 in ieder geval iets met naakt te doen in mijn vakantie Het voelt nou eenmaal lekker als de wind om je naakte lichaam waait. Het geeft je het idee deel uit te maken van iets bijzonders.

Tot een paar weken geleden het idee in me op kwam dat ik ooit ergens was geweest, waar het heel rustig was. Waar geen mens zich overdag begaf en de temperatuur toch aangenaam was. Het was een land met uitgestrekte gebieden, waar niemand je stoort en waar je in principe eindeloos naakt zou kunnen wandelen. Maar ik bedacht me tegelijkertijd dat het niet mijn gewoonte is om terug te gaan naar gebieden, waar ik al eens was geweest. Echter, de drang om naakt de hele dag naakt te gaan overwon en dus besloot ik dat ik – mits er niets tussen zou komen – terug zou gaan naar mijn bestemming in Scandinavië. De favoriete plek wordt een stadje in het noordwesten van het land; op zo’n 451 kilometer en een dikke 8 uur rijden van de hoofdstad. Het is een gebied dat ik al eens heb ontgonnen en op zich voelde ik me daar wel redelijk op mijn gemak. Ik huur dan weer een auto, om vanuit naar mijn bestemming in Scandinavië te rijden. Dat kan direct na aankomst, maar het kan ook dat ik een dag later vertrek.

Wie durft?