Hallo,
Ik heb 2 jaar geleden Zuid Frankrijk bezocht en daar was een naaktstrand aanwezig, ik wou eens weten hoe dat aanvoelde om al je kleren uit te trekken aan het water en zo de zee in te gaan. Wel het was fantastisch!!
Nu, ik kom weer op het strand, zoek me een plaatsje en ga liggen. Ik merkte op dat veel mensen mij maar raar bekeken als ze zagen dat ik daar als alleenstaande man was. Nochtans was het mij enkel te doen om op het strand in vooral in het water eens naakte te zijn en wat te zonnen… Ik voelde me aangekeken alsof ik daar was om naar de vrouwen ofzo te kijken… en dit omdat ik alleenstaande man ben???
Dus nu vraag ik aan andere alleenstaande reizigers, hebben jullie dat ook voor?
Ik zou dus graag iets voorstellen: zijn er andere alleenstaanden m/v of koppels (20j-40j) die zo’n vakantie met me willen doorbrengen, dus gewoon overal je normale kledij aan, maar toch af en toe eens een naaktstrand bezoeken om in en aan het water te liggen??
Mijn voorkeur gaat uit naar Zuid Frankrijk.
Zijn er mensen die zich hierin kunnen vinden en mss wel mee willen, wat leuk zou zijn, laat me iets weten aub.
Want alleen ben je altijd bekeken of men denkt iets van je en je bent ook maar alleen hé… praten, lachen, enz…
Ik heb al gratis vervoer naar daar, enkel nog het huisje of stacaravan delen door 2. Dus het zal je niet veel kosten op deze manier. Geïnterresseerden??