zon,zee, strand

Hallo,

Aangezien mijn vrijgezelle vriendinnen en zussen nu echt op zijn…is het lastig om een vakantie met twee of meer te boeken…en alleen, dat lijkt me niks. Vandaar deze actie op een site als deze, voor het eerst dus.
Ik ben een vrouw van 36 jaar en vind het heerlijk om een vakantie van 1 of 2 weken echt niks te doen dan een beetje liggen op het strand, boekje, gezellig gesprekje, wat eten en drinken…soms wat hardlopen, beetje prutsen op een surfplank of wat nieuws leren…waterskien…of boarden nog nooit gedaan

Ik vind het best leuk een keer wat te bekijken maar dat hangt af van de temperatuur…ik heb eens in 40 graden een paar steenruïnes bekeken in Griekenland…soort van tempel…maar wat ik er nog van weet is dat het snikheet was en die tempel heb ik er niet in gezien. Ik vond dat een tikkie minder maar ik wil best een keer met je meegaan. Ik houd niet van disco, party en dronken gedoe, wel van wandeling, op een terrasje, en evt wat shoppen. Ik wil weg ergens tussen half jul en half aug. Liefst met een vrouw maar als je een betrouwbare, sociale man met veel humor bent zou je een poging kunnen wagen.

Hai Roos!

Je schreef een leuk en duidelijk berichtje op het forum dus ik dacht: ik ga gewoon reageren. Nu snap ik wel dat je hier niet alles open en bloot schrijft maar ik zou toch graag wel iets meer willen weten. Zowel van je plannen als ban jouzelf. Enig idee voor een oplossing!? Ik hoor graag van je!

Groetjes Angélique

Dag Roos,

Jou idee van een vakantie heb ik ook dit jaar, ik plaatste een soortgelijk bericht eergisteren.
Ik begrijp dat je het liefst met een vrouw gaat want vind maar eens een betrouwbare humorvolle man.
Ikzelf zoek voornamelijk een maatje, gezelschap etc (zie mijn ad.) en betrouwbaar? tja ik denk het wel, humor is zeker aanwezig.
Ik ben leraar en daarvoor moet je een bewijs van goed gedrag overleggen.
Ach waar slaat dit op?? Je kunt moelijk dit soort dingen over jezelf zeggen.
Gewoon geen gedoe en een gezellige zonovergoten en ontspannen vakantie, dat is wat ik zoek.
Ben benieuwd of je reageert.
gr
Mees

Hoi Angelique,

Mijn mailadres is Rosalie-768@hotmail.com

Wellicht kunnen we even wat uitwisselen per mail?

Groeten Roos