Reisgenoot naar Zuid frankrijk

Ik ben een vrouw van 53 en zoek een reisgenoot om in september 1 week naar het zuiden van Frankrijk te gaan.
Het is een goed verzorgd huisje, rustige buurt op een naturistisch strand.
Ben een jaar weduwe en zoek iemand zonder bijbedoelingen. Een week met rust (ik ben niet echt een uitgaander) een rustige babbel, eten, zonnen , op een huurbootje dobberen in gezelschap. En als de zon niet van de partij is, filmpjes bekijken uit de luie zetel.
Is er iemand die de zelfde wensen heeft? Laat het me weten.

dag ik ben een getrouwde man van 64 jaar waarvan de echtgenote niet meer wil reizen of vakantie houden en daarom leek mij dit wel leuk daar ik ook single ben ben nooit eerder naar frankrijk geweest maar heb er wel zin in ikzelf werkt niet meer dus kan ook eerder of later maar dat hoor ik dan welgroeten kees franke

Hallo,

Net op dit forum aangekomen lees ik je bericht, en het spreekt me wel aan. Ik heb erg hard gewerkt het afgelopen half jaar en ben echt aan ontspanning toe. Boeken mee, beetje lezen, lekker aan het strand, bootje varen, films kijken bij slecht weer, klinkt goed. En met naturisme heb ik geen problemen. Maar … zit je aan september vast? Ik heb vakantie in de tweede helft van augustus en zit daar wel vast aan ivm de strakke planning van mijn werk. Hoor graag van je.

Groet,

Arnold

Gelet op de datum wanneer dit topic begonnen is, zal je weinig reacties krijgen.
Maar wie weet is er ook dit jaar nog iemand die hetzelfde als u in gedachten heeft…

Hallo Faraatje,

Ben zelf ook nog op zoek naar een vakantiemaatje, en nog vrij in het plannen in september.
We hebben in ieder geval dezelfde uitgangspunten. Laat maar even wat horen als je verder wil afstemmen.

Groet,
Gert-Jan