Ik ben een vrouw van 53 en zoek een reisgenoot om in september 1 week naar het zuiden van Frankrijk te gaan.
Het is een goed verzorgd huisje, rustige buurt op een naturistisch strand.
Ben een jaar weduwe en zoek iemand zonder bijbedoelingen. Een week met rust (ik ben niet echt een uitgaander) een rustige babbel, eten, zonnen :zon02:, op een huurbootje dobberen in gezelschap. En als de zon niet van de partij is, filmpjes bekijken uit de luie zetel.
Is er iemand die de zelfde wensen heeft? Laat het me weten.
Hoi Faraatje
ik heb ook al een bericht gezonden vandaag
maar ik ben zeer geïnteresseerd.
je beleving spreekt mij aan.
Eventueel zou ik ook laatste week augustus kunenn.
Kijk uit naar je antwoord groet Johan
Hallo Faraatje
ik heb je afwijzend bericht gelezen vanmiddag.
Op dit moment kan ik met geen mogelijkheid in de box komen waar je bericht staat, dus reageer ik even vanaf dit bericht.
de inhoud heb ik nog wel ongeveer in mijn hoofd zitten, jammer. Maar een selectie op gebaseerd op wantrouwen heeft inderdaad geen zin.
Sowieso houd ik niet van dit soort sites om dieper en meer info over jezelf te verstrekken
Vergeet niet dat ook van mijn kant ingeschat moet worden, hoe de persoon zal zijn.
Daarnaast zal er als er een persoonlijke ontmoeting plaatsvindt(zou vinden) afgewacht moeten worden of de karakters bijelkaar passen.
Geschreven woorden tonen dan pas de echtheid aan.
Het zou zonde zijn om een week (bedoeld als ontspanning) in spanning door te maken.
Jammer van de snelle selectie, maar wel succes gewenst bij het vinden en evt kiezen. gr Johan