Nieuw

Dag allemaal,

Ik ben een 53 jarige vrouw en nieuw op deze site.
Vorig jaar heb ik mijn partner verloren…in september wil ik de stap wagen om naar het zuiden van Frankrijk te gaan. Voor één week in een huisje op een naturistisch strand. Waar ik meer dan 10 jaar geleden één keertje ben geweest.
Toch wil ik het liefst niet alleen gaan.
Ik ben iemand die niet de behoefte heeft, om heel de dag door te praten. Natuurlijk wel een rustige gezellige babbel.
Ik wil daar lekker lui gaan zonnen, strandwandelingen maken, een bootje huren om wat rond te dobberen, en mijn snelle maar lekkere hap savonds op te eten bij een filmpke.
Ik ben niet echt een uitgaander.
Zij die zin hebben om die tijd met mij te delen, laten dat gerust maar weten.
Mijn bedoeling is om zelf met de auto daar naartoe te rijden.

Hoi Faraatje,welkom op wereldwijzer!
Nou mag ik langs deze weg mijn oprechte condoleances aan u overbrengen,Faraatje!
In iedergeval kan je altijd in het Naturismeforum terecht met al je vragen.
Ben je op zoek naar een reispartner,dan kan je altijd een berichtje posten in het Reisgenoten Forum hier op wereldwijzer.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.
Succ6 nog

sorrie ik had een reactie geplaats, maar was niet bedoeld als reactie, maar als intro-tekst voor mezelf. gedoe met deze site! ik kan dit bericht ook niet verwijderen, enkel aanpassen, vandaar deze non-comment.