Hoi, ik ben een vrouw van 30, niet rokend en parttime vegetariër. Ik ben op zoek naar een reisgenote (20-40 jaar) of een groepje om samen mee naar een naturistische bestemming te gaan. Voor mij zal zo’n vakantie een eerste ervaring zijn, maar vind het heel lastig om ergens in mn eentje alleen tussen te komen. Heb jij ook interesse in een naturistische vakantie neem dan contact met mij op.
Ik wil 10-14 dagen weg ergens in de periode van 11 juli tot 16 augustus. Mijn voorkeur gaat uit naar een Oost-Europees land, zoals Tsjechië of Kroatië.
Ben een rustig persoon en zoek ook een rustige omgeving met veel groen. Geen drukke discotheken en dergelijke in de buurt, maar bijv. wel een gezamelijk kampvuur. Verder veel vrijheid om optimaal van een ontspannende vakantie te genieten.
He hallo!
Kijk eens op www.wijzijnjan.nl Dit is een gezellige naturisten club van mensen rond de 30 jaar. Klets lekker mee op het forum, ik weet zeker dat je antwoord op je vragen krijgt. We komen uit het hele land en bezoeken overal naturisten kampings. Graag tot ziens op het JAN-forum. Groeten, Nieck
Hoi,
Het lijkt mij ook wel wat eens een keertje naar een naturisten camping te gaan. Zag laatst nog een programma op tv hierover. Zou voor mij ook de eerste keer zijn.
Laat even iets horen dan mailen we verder. gr,
Wij, een Belgisch koppel met kinderen van 4 en 7, zoeken andere medereizigers voor het samen huren van een vakantiehuis in Griekenland (kortbij naturistenstrand/textielstrand). Periode: juli 2010. Formule ‘clothing optional’ (naakt mag, maar moet niet).
Hoi, ik besef dat je berichtje van vorig jaar is, maar dit jaar toevallig ook zin in een naturistische vakantie? Ben op zoek naar een maatje en wat je schrijft bevalt me wel… Zou graag een keer naar Kroatië gaan.