Reisgenote gezocht - Camping Croatië - vertrek eind juni

Beste,
Graag wil ik eind juni met mijn wagen voor een 3-tal weken op vakantie gaan naar een camping in Kroatië, en ik zoek een sympathieke vrouw als reisgezel, dus als je zin hebt in een zonnige, luie, rustige vakantie, tijd om een boek te lezen, gecombineerd met dansen, sport, een wandeling, een daguitstapje, een lekker restaurantje, … of misschien een relaxerende massage (vele jaren ervaring), laat dan maar iets weten.
De kosten kunnen we delen, maar gezien de formule zijn deze zeer beperkt (firmawagen).
Voor alle duidelijkheid: ik ben gehuwd en zoek dus geen vaste relatie, maar wil er samen een leuke vakantie van maken, met respect voor mekaars eigenheid en grenzen.
Ook nog te vermelden: ik ga graag naar een naturistische camping. Hopelijk schrikt dat je nu niet af…?
Zin om eens verder te praten over dit voorstel, en mekaar wat beter te leren kennen?
Nog veel liefs, en misschien hoor ik iets van jou?

Luc

Ik heb gemerkt dat mijn leeftijd niet vermeld stond in de vorige aankondiging, wat geïnteresseerden waarschijnlijk wel willen weten en daarom deze aanvulling: een dynamische 54-er, die nu gekozen heeft voor een rustige vakantie en tijd om te genieten van de zon en de andere beschreven activiteiten…:vak02:
Vele groetjes,
Luc