Reisgenote gezocht voor naturistische kampeervakantie in FR (juli 2011)

Begin juli wil ik met mijn wagen voor een 3-tal weken op vakantie gaan naar een naturistische camping in Frankrijk, en ik zoek een sympathieke en dynamische reisgenote, dus als je zin hebt in een zonnige, luie, rustige vakantie, tijd om een boek te lezen, gecombineerd met allerlei campingaktiviteiten zoals dansen, sport (badminton, zwemmen, boogschieten, …?) yoga, enz., of een wandeling, af en toe een daguitstapje, een lekker restaurantje, … en misschien een relaxerende massage (vele jaren ervaring), laat dan maar iets weten.
Als je slechts 2 weken vakantie hebt, vinden we ook wel een oplossing.

De kosten kunnen we delen, maar gezien de formule zijn deze zeer beperkt (firmawagen).

Voor alle duidelijkheid: ik ben gehuwd (mijn vrouwtje kan echter niet mee…) en zoek dus geen vaste relatie, maar wil er samen een leuke vakantie van maken, met respect voor mekaars eigenheid en grenzen (ieder zijn eigen tentje?, …).

Zin om eens verder te praten over dit voorstel, en mekaar wat beter te leren kennen?

Nog veel liefs, en misschien hoor ik iets van jou?

Luc

Misschien nog even vermelden dat ik 56 jaar jong ben.

Hopelijk kan dit je overtuigen om te reageren…?

Nog lieve groetjes, en tot binnenkort?

Luc2

Hallo,

Mijn vertrekdatum ligt vast: maandag 4 juli…
Iemand zin om mee te gaan?

Je kan me ook rechtstreeks emailen op het volgende adres als je vragen zou hebben: [EMAIL=“luc.antwerp@hotmail.com”]luc.antwerp@hotmail.com

Zonnige groetjes,

Luc
P.S.: Als je het financieel moeilijk zou hebben, dan vinden we samen wel een voor jou haalbare en aanvaardbare oplossing… (want als ik alleen ga, moet ik toch ook alle kosten zelf betalen…).