In juli - tot mogelijks begin augustus - wil ik voor een 3-tal weken naturistisch gaan kamperen (een periode korter dan 3 weken is ook bespreekbaar, en kan waarschijnlijk wel geregeld worden), en ik zoek een sympathieke reisgenote om er samen een fijne vakantie van te maken, dus als je niet graag alleen op vakantie gaat, is dit aanbod misschien iets voor jou…?
- dus, als je houdt van de natuur en van een vakantie in het zonnige zuiden, tijd om tot rust te komen en een goed boek te lezen, en langs de andere kant ook graag danst, houdt van sport (badminton, zwemmen,…), of van yoga, tai-chi, boogschieten, volksdans, musiceren, enz. of van de vele andere (gratis) activiteiten op de camping waar je kan uit kiezen…?
- en af en toe kan genieten van een lekker restaurantje, een wandeling,…
- of misschien een relaxerende massage…?
(ik vol al jaren allerlei cursussen, en vind het fijn om dit te geven, en ook te ontvangen
https://secure.quebles.com/content/hotmail/emoticons/1506992.png
, wat ik je ook kan aanleren… )
–> laat dan maar iets weten!
Voor alle duidelijkheid: ik ben gehuwd, dus ik zoek geen vaste relatie.(mijn vrouwtje kan niet mee…)
De kosten kunnen we delen, maar gezien de formule zijn deze zeer beperkt, en ik rij met een firmawagen.
Zin om hier eens verder over te praten en mekaar wat beter te leren kennen voor we een dergelijk avontuur aangaan? uiteraard met alle respect voor mekaars eigenheid, vrijheid en grenzen.
Misschien hoor ik iets van jou? en anders een zalige en deugddoende vakantie gewenst,
Luc
P.S.: ik ben een dynamische 50’er