Hallo
Een vakantie in de lente was dit jaar voor mij geen optie, en daarom zou ik graag in juli een reis willen maken van 2 weken of zo (periode 07/07 - 21/07 zou ideaal zijn), en daarvoor zoek ik een reisgenoot.
Op zich sta ik voor veel open, maar ik ben nogal een zonneliefhebber (niet om heel de dag aan het strand te liggen hoor, maar in het algemeen). Mijn eerste idee is Kroatië. Daar ben ik 3 jaar geleden al wel een keer geweest, maar het is echt een heel tof en mooi land, en toch iets rustiger dan de meer traditionele zuiderse landen, dus ik zou zo nog eens gaan. Op zich wil ik het gerust low budget houden: kamperen lijkt me wel iets, maar hostels en/of hotels kunnen ook. Wel graag een beetje rondtrekken, ik zie graag toch een aantal verschillende plaatsen i.p.v. 2 weken in dezelfde streek te blijven.
Alles is bespreekbaar wat mij betreft (nu ja, toch veel), als het maar enigszins in dezelfde lijn ligt als het bovenstaande. Belangrijk voor mij zijn een relaxe en aangename sfeer, een goede mix tussen natuur en cultuur en een open geest voor nieuwe dingen!
Mocht dit je aanspreken, laat een keer van je horen, wie weet kunnen we samen gaan…
Groeten
Wim