Reisgenootje gezocht juli - Bulgarije/Kroatië/Europa?

Hallo daar :zon02:,

Omdat mijn plannen geweizigd zijn (Thailand gaat nu even niet door, dat ga ik volgend jr winter doen) en ik geen vrienden meer kan vinden om mee op vakantie te gaan want geen geld/ geen vrij kunnen krijgen in dezelfde periode of al met vriend/manlief weg gaan, probeer ik het eens hier.

Ik heb zelf vrij van 9 juli tot 1 aug en zou zo graag nog even weg willen voor bijv een dag of 10. Ik zit zelf te denken aan bijv Bulgarije of Kroatië, want het schijnt daar heel erg mooi te zijn. Maar ik sta voor van alles open :).

Verder ben ik 29 jr, beetje zelfde leeftijd zou leuk zijn. Ik woon in de buurt van Amsterdam. Vind het wel leuk om een beetje cultuur te bekijken, keertje stappen ook prima (als ik daar maar niet weer de oudste ben ;)). Nou goed, ik ben wel een sociaal iemand met een flinke dosis humor, die gewoon leuk op vakantie wil maar liever niet alleen. Dus als er iemand is met dezelfde wensen en ideeën, kom maar op :slight_smile:

Goed, laat maar horen! :dag:

Groetjes, Marieke

Hey Marieke,

Ik: Carmen, 30 jaar, zit ook met hetzelfde probleem…nou ja probleem…Zoek in ieder geval nog een reisgenoot voor volgende maand…Mijn plannen van Indonesië zijn gewijzigd naar volgend jaar en wil er nu toch ook wel even tussenuit. Ik sta eigenlijk ook overal voor open…Lekker naar strand maar wil wel graag het één en ander zien op vakantie, 's avonds lekker terrasje of misschien een keer op stap (het laatste hoeft van mij niet iedere dag)…Tja we worden allemaal een dagje ouder…haha…Alleen Bulgarije trekt mij zelf minder, maar Griekenland of Italië is ook super mooi…

Mocht je meer willen weten dan hoor ik het graag.

Groetjes Carmen

Hey Marieke,
Ik zie een aantal overeenkomsten, ik wil namelijk 11 t/m 30 Juli rondreizen in europa, daarbinnen wil ik op 17+18 Juli een Balkan folk festival bezoeken in Roemenië (buurland).
Bulgarije lijkt me ook enorm mooi, kloosters bezoeken, berg&dal wandelingetjes maken, de zwarte zee in het echt zien, ik kan mij daar vanalles bij voorstellen.
Combi? Wat denk jij? XD

Liefs Gain