Reisgenootje, 18 augustus t/m 2 september 2012

Een hele goede middag,

Door omstandigheden kan ik helaas niet met mijn vriendinnetje op vakantie en de rest gaat met vriendlief maar wil zelf ook wel heel erg graag weg. :smile: Ik ben 26, net weer vrijgezel na lange tijd en heb een hele drukke periode achter de rug en ben dus wel toe aan een weekje niets met een gezellige meid van mijn leeftijd! :zon02:

Ik heb vakantie vanaf de 18e augustus en moet weer werken op 3 september. Ik zit zelf te denken aan niet al te duur, max zo’n € 500,–, inclusief eten en drinken dan (buiten het uitgaan). De meeste aanbiedingen die ik nu zie zijn voor vertrek rond de 25e omdat dan de schoolvakanties voorbij zijn. Hoeft trouwens niet all in hoor, in landen als Bulgarije heb je dit bijvoorbeeld bijna niet!

Ik ben heel flexibel in de bestemming, als het maar lekker warm is. Turkije, Egypte, Bulgarije, Portugal, Spanje of misschien wel wat verder!
Ben zelf overdag wel van het zonnen en af en toe een excursie en 's avonds een drankje in een barstreet maar ook niet persé elke avond hoor! Gewoon lekker relaxt! :vak02:

Ben benieuwd naar de reacties!

Hoi Jolanda, ik ben 25jr en heb ook de laatste 2wkn van augustus vakantie gepland! Ik hou van stappen en excursies… En natuurlijk moeten we poepie bruin terug komen! Mij lijkt Bulgarije of Italië wel leuk! Ben ik zelf nog nooit geweest… Ik hoor graag van je. Groetjes Bettina

Ik heb je een privé bericht gestuurd! :wink:

Hoihoi, ik denk dat er iets niet goed gaat. Ik krijg wel een email dat ik een prive bericht heb, maar als ik ga kijken in mijn inbox op wereldwijzer dan staat er 0! Kan je het nog een keer proberen? Grts Bettina

Done! :smiley:

Hi meiden,
Gaan jullie nog? En waarheen?
Ik zit in dezelfde situatie en wil er graag tussenuit, maar niet alleen.
Gewoon overdag lekker bakken en 's avonds lekker eten en misschien drankje doen. Avondje stappen ben ik altijd wel voor in, maar het is wel de bedoeling dat ik uitgerust ipv brak terugkom :slight_smile:

Foutje, wou prive bericht sturen :wink:

Wellicht is Macedonie een idee? Een heel erg prachtig en bizonder land, met veel zon! Ik wil er heel graag weer met mensen heen!
Als je meer wil weten kun je me altijd mailen op AenS.Travel@gmail.com

Angela