Ik heb her- examens tem 20 augustus, en zou graag nadien ongeveer 8 dagen naar het warme Turkije willen gaan (indien het niet wordt afgeraden door reisbureaus vanwege IS), of Portugal/Griekenland/Kroatie/Bulgarije/…
Maar daarvoor zoek ik dus nog een reisgenoot…
Ben zelf 22 jaar (bijna), rustig persoon, die graag geniet en op vakantie niet te actief is. Wel graag eens een klein uitstapje of plaatselijke marktjes bezoeken, maar echt een dagje cultuur of dergelijks is niets voor mij. Na een zwaar jaar ben ik nu dus een beetje gesteld op genieten, amuseren en rust. Uitstapjes doe ik ook altijd normaal in de ochtend, omdat het dan nog niet heel warm is en je er niet wordt door belemmerd.
De reis zal dus ook all inclusive zijn.
De reis moet NOG geboekt worden = last minute dus!
Het budget is max 700-800 euro bij mij.
Graag een vrouwelijke reisgenote (een Belgische), leeftijd maakt voor mij niet heel veel uit (tussen 20 en 26 jaar liefst).
Maar iemand die graag gaat feesten, of tot middag in bed blijft liggen , kan best niet mee met mij op reis
Ben zelf iemand dat geen feestbeest is, maar wel gewoon graag zich amuseert. Ik ben geen alcoholieker, maar drink wel graag eens een glaasje (of 2 of 3 of …) ^^🍸
Graag ook iemand die spontaan is en sociaal, iemand die graag lacht en praat…
Hey ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot voor een last minute reis eind deze maand.
Zelf ben ik ook van België.
Voorlopig had ik gedacht aan Rhodos of Turkije. Heb ook dezelfde interesses en budget in gedachte
Stuur mij een PM om verder te bespreken.