Reisgenootje (v) gezocht voor 10/15 dgn vakantie augustus (bv. kroatie)

:zon02:

Ik ben op zoek naar een reisgenootje (vrouw) voor 10/15 dagen voor (eind) augustus. Iets langer zou eventueel ook kunnen. Ik ben zelf vrij flexibel en zoek iemand die dat ook is, gewoon lekker genieten van de vakantie. Ik ben 29 jaar, kom uit Rotterdam, ik werk als markteer.

Ik denk er over om vrij low budget naar bv. Kroatie te reizen: zon, strand, lekker eten en drinken, etc. Ik vind het leuk om wat van de omgeving te zien en op verschillende plekken te verblijven, zoals bv. op de mooie eilanden voor de kust van dubrovnik/split. Ik vind het leuk om in hostels te overnachten, maar een paar nachtjes wat luxer is ook prima. Wat me ook aantrekt is Noord-Spanje dus dat zou ook een optie zijn. Met de trein door Europa reizen lijkt me ook leuk.

Laat maar weten als je dit ook ziet zitten!

:vak02:

hey Chantal,

Klint goed je oproepje, lijkt me leuk om eens met je van gedachten te wisselen. Ikzelf ben 33 en woon ook in Rotterdam en zou eigenlijk met een groepje op vakantie gaan in september, maar dat is helaas in het water gevallen.

ik ben iemand die ook van rondreizen houdt en ben flexibel over de bestemming etc.

Ik zal je mijn emailadres geven; rana_550@msn.com

Lijkt me leuk om van je te horen !

Groetjes