Reisgenote gezocht periode half juli t/m eind augustus

Hoi hoi,

Ik ben een meisje van 19 jaar, ik heb geen vriendinnen om mee op vakantie te gaan, hebben geen geld of gaan met vriend op vakantie.

Ik heb bij mambo een jongerenvakantie gezien naar kroatië die me wel aanspreekt. Ben benieuwd wie er nog meer interesse in heeft om daar op vakantie te gaan en misschien wel om samen ernaar toe te gaan.

Laat een reactie achter of stuur me een mail op [EMAIL=“cindy.1990.04@live.nl”]cindy.1990.04@live.nl

groetjes, Cindy

Hoi Cindy,

Leuk dat je de reizen van Mambo hebt ontdekt. Nog leuker is dat heel veel reizigers bij ons alleen boeken, dus je hoeft niet perse op zoek naar reisgenootjes. Als je een leuke reis hebt gezien, maar benieuwd bent wie er al geboekt hebben, stuur ons dan een mailtje. Dan krijg je van ons te horen hoe de groep is en of er al meerdere mensen zijn die alleen geboekt hebben.

Wie weet tot op een van de Mambo reizen?

Ciao,
Michiel

Hey Cindy,

Het lijkt me gezellig om de zomervakantie door te brengen in kroatie, ik ben wel van de partij als jij dat ook goed vind, ik ben student van 20 jaar en woonachtig in Zuid-Holland en ben van turkse afkomst (hoop dat het geen probleem is), ben gezellige spontane jongen die van lol houd. ik had eerder op een forum gereageerd maar eb nog nix van hun vernomen.

hoop graag van je te horen voor de verdere planning mits die nog doorgaan…

Gr MCU

Hallo,

Ik was ook van plan om richting Kroatië te gaan in die periode.:vak02: met Mambo reizen.
Alleen weet ik het nog niet zeker of een goede vriendin van mij mee gaat. Omdat ik in Kroatië nog nooit geweest ben, leek het mij gewoon niet handig om alleen te gaan.
Maar nu ik hoor dat meerdere mensen toch op zulke reizen alleen gaan spreekt het me wel aan.

Zal mij nog even kort voorstellen ; Ik ben Mirjam en ben 19 jaar. En woon in de omgeving van Rotterdam. Ik ben altijd wel in voor een vrij actieve vakanties, ook steden bezoeken vind ik erg leuk op zijn tijd. Ik ben niet erg bang aangelegd, maar bungy jumpen hoef ik denk ik niet te proberen …

Groetjes Mirjam.

Hey Mirjam,

Wat leuk dat je ook naar Kroatië gaat! Misschien als je vriendin niet meegaat dat we samen kunnen gaan? Als we tenminste in dezelfde weken willen gaan :wink: Voor mij wordt het ook de eerste keer dat ik via een reisgenootschap op vakantie ga. Wat zijn je interesse’s? Ik vind de geschiedenis van een land vaak erg interessant vooral de oude steden. Maar bungeejumpen hoeft van mij ook niet, ik hou wel van een beetje avontuur maar dat vind ik ook te eng.

@ MCU: sorry ben eigenlijk meer op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot.

Groetjes Cindy