Hallo, mijn naam is Gerben
ik wil deze zomer graag naar kroatie, en het liefst niet alleen dus zoek ik via deze weg een of evt meerdere reisgenoten
die ook graag wat van dat land willen zien…dit is wat ik globaal in gedachten heb
vliegen naar zagreb of split in juni of eerste week juli voor 8-10 dagen, is rekbaar
een auto huren en daarmee een rondreisje maken, er zijn een aantal nationale parken die ik wil bezoeken,
ik hou van hiken dus miss een 1 of 2 daagse hike ergens…
ook wil ik een aantal historische steden bezoeken, denk aan split en dubrovnic,gewoon relaxen en genieten, het strand mag niet ontbreken en evt een tripje naar 1 van de mooie eilanden…
niets staat vast of is al geboekt, het is om een idee te krijgen van wat ik in gedachten heb, spreekt dit je aan?
laat dan zeker een reactie achter!
groeten gerben
Hallo Gerben,
In je berichtje staat niet hoe oud je bent, Ik ben een vrouw van 60 en zoek een reismaatje. Liefst iemand met een auto, zodat hij/zij ons brengt naar plaats van bestemming en ik voor het onderdak zorg.
Dit jaar ga ik 2 weken naar oostenrijk in juni, het onderdak heb ik door middel van huisruil al geregeld. Nu de trip er naar toe nog.
Nu zul je wel denken, waarom schrijft ze me dan. Ik wilde vorig jaar naar Kroatie, maar wilde dat niet alleen. Ik heb ook geen rijbewijs en kan dus ook geen auto huren. Mocht jij zin hebben om dit jaar met mij naar oostenrijk te gaan dan kunnen we proberen volgend jaar naar kroatie te kijken. Hartelijke groet, Ena
Hoi Ena
ik had er idd niet bijgezet hoe oud ik ben, ik ben 33 voor de volledigheid
mijn reisdoel dit jaar is toch echt kroatie, en ik wil daarheen vliegen en ter plaatse een auto huren,
dus ik ben bang dat onze plannen te ver uit elkaar liggen om samen te reizen…
ik hoop dat je een reismaatje en vervoer vindt en een hele fijne vakantie hebt in oostenrijk.
groeten gerben
Hey Gerben,
Je voorstel klinkt leuk. Een warme plek. Wat natuur en wat cultuur. Het lijkt mij ook tof om dit met een of meerdere reisgenoten te doen.
Ik ben 33 en woon in Arnhem. Hoor graag van je.
Groet,
Maurice
hey maurice,
ik heb je een pm gestuurd
groeten gerben