Hallo! Ik ben van plan 3 weekjes rond te trekken vanaf 11 augustus. Ik wil ongeveer twee weken spenderen in Kroatië, en dan mijn weg terug naar Nederland vervolgen via Wenen, Praag en Berlijn in een weekje. Het lijkt me fijn om in Kroatië een auto te huren om sneller overal te komen (en dan lekker te kamperen om de kosten te drukken), dus daarom zoek ik een reismaatje (of meer)! Ik ben een meisje van 23 en wil me vooral op de kustlijn van Kroatië richten, mooie natuur en stranden etc. Mijn vage route is vanaf Dubrovnik naar Rijeka te reizen via de kust, met een detour naar de Plitvice meren. Iemand interesse?
(Liefst reisgenoten gezocht tussen de 18-28 jaar)
Hi,
Klein vraagje hoe wil je het overige vervoer doen. Vanuit kroatie naar wenen etc?
Anders lijkt mij dit ook wel interresant om te doen.
Gr Tobias
(Als jij ook intresse heb is het misschien makkelijker om verder te praten via een PBtje)
Via Wereldwijzer app
Vanuit Kroatië naar Wenen, Praag en Berlijn lijkt mij wel te doen met de bus en trein. Je mag me ook mailen: <mailadres verwijderd>
Mogelijk nog meer geïnteresseerde ? Zodat we met een groepje kunnen. 
Eventueel geinteresseerd.
Man, Herentals, België, 26 jaar. Eerder al interrail ervaring (enkele jaren geleden).
Hebben jullie al iets gepland?
Ik heb inmiddels andere plannen gemaakt. Dus helaas
Via Wereldwijzer app