Ben jij toevallig een leuke reisgenoot (m/v) die ook zin heeft om even een paar weekjes er tussen uit te gaan?
Het lijkt mij leuk om naar een warm land/gebied af te reizen en daar de lokale cultuur te gaan verkennen. Om dingen te bekijken en van de natuur te genieten. Overnachten in hostelletjes, hotelletjes, tentje of onder de sterrenhemel. Een beetje avontuur, maar vooral genieten van vrijheid.
Waar? Bijvoorbeeld de binnenlanden van Spanje, of Italië, Griekenland, Turkije, Egypte, …
Wanneer? Omstreeks 12 juli tot 30 augustus kan ik, alleen niet meer dan 3 weken achtereen.
Zelf ben ik een rustige jongen van 23, rookvrij, en best aardig :teeth:
Laat wat van je horen als je er interesse in hebt!
Hai! Je plannen klinken leuk. Ben je op zoek naar een reisgeno(o)t(e) of mogen het er meer zijn? Ik wil graag samen met een vriendin van me op reis, dus misschien valt er iets te combineren? Groetjes!
hello, ik ben zelf van plan om in juli twee weken weg te gaan naar ofwel Roemenië ofwel Turkije … ik ben nu nog op m’n eentje, maar leuk gezelschap is steeds welkom… indien jullie interesse moesten hebben …?
Hee bedankt voor jullie reacties! Gelukkig nog meer mensen die een zelfde iets zoeken.
Alleen Speedyhel, ik denk niet dat wij een vakantie aangaan. Ik ben juist voorstander om met niet meer dan 2 mensen de vakantie door te brengen. Bij 3 of nog meer mensen merk je al snel dat je je met de groep distantieer van de lokale bevolking. Ik vind het erg fijn om dat contact te houden. En ja, in je eentje is dat contact dan wel het beste, maar dan heb je weer niet een aantal voordelen die je wel zou hebben wanneer je met tweeën reist.
Ludwig, zou je misschien iets meer van jouw plannen willen laten horen? Over waar jouw interesses liggen in die landen/de vakantie bijvoorbeeld?
Ik kan hooguit 17 dagen gaan - ik had dus ofwel Turkije ofwel Roemenië met Boedapest erbij in gedachten - rondtrekken en simpele jeugdherbergen opzoeken waar je nog meer backpackers tegenkomt, of gewoon goedkope pensionnetjes, en met het openbaar vervoer rondreizen en de hoogtepunten van het land bezoeken. Voor Turkije zou ik het westen mss laten vallen, omdat je dan met 17 dagen niet meer toekomt - maar cappadocië is moet er uiteraard zeker wel bij zijn… voor Roemenië… lijkt me simpel bereisbaar - veel met de trein, mengeling van natuur en oude stadjes…
Voor mij is het wel zo, als ik met onbekenden op stap ga, dan toch wel liever met een groepje dan met één onbekend iemand … tenzij het een leuk meisje moest zijn mss … hoe meer volk hoe meer vreugd - en het contact met de lokale mensen kan je nog steeds zelf maken hoor…
ik ben eline en ik ben 18 jaar ik ben ook opzoek naar een leuke vakantie met veel zon zee strand en heel veel feestjes. ik ga het liefst naar italie op spanje omdat ik de taal redelijk spreek en er bekend ben.
lijkt het jou wat dan hoor ik het wel ([EMAIL=“eline_jari@hotmail.com”]eline_jari@hotmail.com)