Ik wil graag naar een naturistenreis maken maar heb het zelf nog nooit gedaan.
Maar omdat ik maar alleen ben vind ik dat een beetje raar. Heb geen zin om daar
alleen rond te lopen als man. Ik weet dat ik vroeg ben maar als je interesse hebt
kunnen we mekaar beter leren kennen en uitzoeken wat de beste plaatsen zijn.
Ben man van 30 jaar.
Ben zelf jĆ ren alleen geweest. Meeste terreinen maken daar geen probleem van!
Persoonlijk raad ik la sabliĆØre sterk aan, wegens veel activiteiten en wandelmogelijkheden. Wie weet leer je daar wel iemand kennen
Hallo;
We zijn jaren naar Kroatie geweest, op Ulika bij Porec, ik wil er volgend jaar weer heen.
Mijn vrouw heeft geen tijd,zin.
Ik ben gepensioneerd.
Groet Theo
Hallo, ik ben bedrijfsleidster op een geweldige naturistencamping in Zuid Frankrijk. Voor het seizoen 2014 ben ik nog op zoek naar medewerkers voor de maanden mei, juni en september (of een periode ervan) Misschien dat je ons wil komen helpen en zo, op een goede manier, in aanraking komt met het naturisme en veel mensen leert kennen. Mocht je interesse hebben dan kun je mailen naar <mailadres verwijderd>
Ben geinteresseerd, kan nu nog niet bepalen welke tijd ik beschikbaar heb, hangt ook van mijn vrouw af. September lijkt me goed.
Welke camping leid je? Ik ken er daar meerdere, o.a. aan de middellandse zee, cap 'd Agde,Le grande cosse,Port Leucate,Domaine du grand Bois, Domamaine de la Sabliere, Le Courtialet.
Om welke werkzaamheden gaat het? Ik ben technisch onderlegd, spreek geen frans.
Heb zelf auto met caravan.
Groet Theo
Ik ben een 36 jarige jonge man en ben op zoek naar een reis genoot.
Voor een mee zeil vakantie in Kroatiƫ.
Van 26-07-2014 t/m 02-08-2014.
De mee zeil vakantie is op in schrijven.
Het reisgezelschap is klein, zo een 6 personen.
En natuurlijk, kunnen we van te voren rustig de tijd nemen om kennis te maken.
Lijkt het je leuk, en wil je meer weten, mail mij maar ; <mailadres verwijderd>