Hey hallo,
Deze single globetrotter is op zoek naar een gezellige vrouwelijke reisgenoot of reisgenoten (m/v) voor een leuke reis in 2015 en/of wellicht later.
Ik heb nog zoveel bestemmingen waar ik naar toe wil dus genoeg keuze. Zal hieronder een aantal suggesties opnoemen.
Allereerst is het ook leuk wat over mezelf te vertellen denk ik; Trudy is mijn naam, 33 jaar, En ik woon met mijn 2 lieve Perzische katten in een dorpje in de gemeente Molenwaard. Ik ben werkzaam in Berkel als personeelsplanner voor diverse kinderopvangorganisaties. Daarvoor als pedagogisch medewerker op een BSO gewerkt, opgeklommen naar Adjunct-Locatiemanager en uiteindelijk bij de planning terecht gekomen.
Als hobby doe ik graag aan natuurfotografie en ga daarvoor dan ook graag op pad. Wildlife en walvissen in het bijzonder vind ik helemaal te gek. Daarnaast ben ik ook meestal 2x per week in het zwembad te vinden voor de nodige beweging en gewoon omdat ik het heerlijk vind. Het weer is ook een hobby van mij, ik heb een eigen weerstation. Vooral onweer en tornado’s vind ik geweldig indrukwekkend. Ik ben al een keer in de VS mee geweest op tornadojacht.
Ik ben tegen dieren in gevangenschap, dus in de dierentuin of dolfinaria zal je mij niet vinden. Net zo min als zwemmen met dolfijnen in gevangenschap of een ritje op een olifant. Ik wil dieren graag in hun natuurlijke omgeving zien.
De meest bijzondere reizen die ik tot nu toe heb gemaakt gingen naar de VS, West Canada, Azoren, Zuid-Afrika, Swaziland en Mozambique.
Als ik een reis ga maken heeft deze vaak als doel ook iets van wildlife en het liefst ook walvissen te zien. Als het een warme bestemming is vind ik de combi met relaxxen met een cocktail ook zeker niet verkeerd. Om een beetje een idee te krijgen van mijn gemaakte reizen kun je ook een kijkje nemen op mijn website www.trudyopreis.nl
Mijn dream destinations zijn oa:
[ul]
[li]Alaska[/li][li]Argentinië Patagonië, walvissen, pinguïns, ijsbergen[/li][li]Australië en Nieuw Zeeland[/li][li]Azoren wil ik ook nog wel een keer naar terug[/li][li]Canada, walvissen en beren (aug/ sept)[/li][li]De ABC eilanden, combi snorkelen, dolfijnen, wildlife, relaxxen met cocktail bij zwembad/strand[/li][li]Hongarije; Vogelreis, zien en fotograferen van vele vogels waaronder de bijeneter. Reis alleen geschikt met een andere vogelliefhebber/fotograaf.[/li][li]IJsland, land uitermate geschikt voor een rondreis en natuurlijk whale watchen[/li][li]Madeira lijkt me ook leuk, combi relaxxen en het water op voor dolfijnen etc,[/li][li]Mexico, combi all inclusive en het zien van de walvishaai. Of in de westhoek van Mexico voor de bultruggen en ander wildlife.[/li][li]Noorwegen, Zweden, Finland. Ik wil graag een rondreis maken in mei/juni. Hoef niet allemaal in 1 x Maar de Lofoten en de Noordkaap mogen in ieder geval een keer niet ontbreken. Daarnaast een keer in de winterperiode voor het noorderlicht en walvissen, ook leuk![/li][li]VS, voorkeur Florida (zeekoeien, vogels etc) of rondreis langs de bekende NP en steden als San Francisco, LA. Of een tornadoreis bij Cloud9tours[/li][/ul]
En er zijn vast nog wel meer bestemmingen waar ik heen wil. Antarctica staat bijv ook nog op de lijst, maar de reis die ik wil maken kost zo’n 10.000 euro en dat heb ik niet ![]()
Qua manier van reizen ben ik niet van het kamperen in een tent. Met een camper op pad lijkt me wel leuk, maar anders liever gewoon in een huisje, lodge, hostel, B&B, hotel, motel oid.
Dus ja, lijkt het je wat, heb je vragen of een suggestie voor een andere bestemming, dan zie ik je berichtje graag tegemoet.
greettzzz Trudy