hallo
ik ben charon , 27, en vind het erg leuk om te reizen en de wereld te ontdekken
ik ga nu 2x per jaar mee met een single reis, maar zou graag ook sommige landen zelf ontdekken
dus ik ben op zoek naar een leuke gezellige reis genoot
zelf zou ik nog graag naar oa: ijsland, marokko, mexico, zuid afrika, vs gaan… maar echt heel veel
landen lijken me leuk… eigenlijk vind ik alles leuk. Het liefst zou ik dan een land rondtrekken, gewoon voor 2 a 3 weken. ( heb namelijk ook gewoon werk, een huis en huisdieren) dus kan niet super lang weg. Maar in een paar weken kan je veel zien.
dus wie zou het leuk vinden om met me mee op reis te gaan?
ik ga as nov nog naar thailand, dus mei 2014 zou een mooie tijd zijn. maar voor andere data sta ik ook open.
dus heb je een leuk idee? ik hoor ze graag !
Jambo jambo vanuit Kenia!
Het staat wel niet in je lijstje met landen, maar dit fantastische land is ook zeker een reisje waard! Zeer vriendelijke mensen, fantastische natuur en een fantastisch mooi strand!
Ikzelf woon hier sinds april 2012 permanent, ben getrouwd met een Keniaan en ben sinds november 2012 moeder van een prachtig mooi meisje. Mocht je er dus ooit voor kiezen naar Kenia te komen en dit op eigen houtje te willen ontdekken, help ik je daar graag bij! Boek je ticket naar Mombasa, kom naar de zuidkust en maak kennis met het échte keniaanse leven, bezoek de mooiste plekjes, boek de mooiste safari,enz! Ik help je hier graag bij!
Vind het leuk mijn ervaringen over dit land te delen met andere Nederlanders
Veel succes met het plannen van al je overige reizen!
Ik heb je berichtje gelezen en ik ben vandaag toevallig begonnen met zoeken naar een bestemming voor volgend jaar. Ik ben 27 jaar en ik kom uit de buurt van Zwolle. Ik zou volgend jaar heel graag naar Mexico willen. Heb ook al gekeken bij georganiseerde rondreizen maar ik ben ook benieuwd hoe jou die single reizen zijn bevallen? Nou ik hoor het graag en wie weet kunnen we misschien volgend jaar samen op reis.
Hoi hoi.
Bedankt voor je bericht.
Leuk !
Mexico. .ja ook dat staat nog op mijn lijstje. Maar mijn lijstje is dan ook heel lang haha.
De single reizen zijn me tot nu toe super goed bevallen. Over 3 weken ga ik naar Thailand
Maar zou leuk zijn om in contact te komen, kunnen we miss samen reizen.
( ps ik heb ook Facebook, charon schoonderbeek uit Arnhem)
Gr charon
Als je het leuk vind om toch weer een georganiseerde reis te doen (groepsreis naar zuid-afrika)
moet je het maar laten weten.
Ik ben namelijk nog op zoek naar iemand die gezellig mee wilt
Ik las zojuist jouw verhaal en overweeg om eind februari een week op vakantie te gaan, mogelijk met een single reis te maken. Ik heb nog geen ervaring met singlereizen dus ben benieuwd naar hoe jou dit bevalt en met welke organisatie heb jij positieve ervaringen?
Ik ben een beetje aan het kijken naar de opties aangezien het al bijna februari is
Ik hoop dat je mij wat meer hierover kunt vertellen…
Groetjes,
Hoi hoi.
zelf ben ik erg tevreden over de single reizen. Ik heb zelf 2x met fox mee geweest.en dat is beide keren heel goed bevallen. Veel leuke en verschillende mensen. Alles goed geregeld. Kan het zeker aanbevelen!
Gr charon
Hoi roos.
Bedankt voor het aanbod maar heb inmiddels al 2 reizen staan dit jaar. Dus dit jaar zal dat nit meer gaan helaas. Had anders graag mee gegaan. Met welke organisatie reis je? Gr charon
Dit jaat ga ik 16 dgn naar Pipa brazilie (met mn zus en haar gezin) omdat ik geen reisgenoten meer heb haha
Mn vrienden hebben allemaal een relatie of geen geld.
volgend jaar tsja ik had een hele gave reis in thailand laten samenstellen (maar ik zie nu dat je daar al heen bent geweest)
maar canada costa rica maleisie en nieuw zeeland staan ook op mn lijst. zuid afrika lijkt me ook tof. beesies kijken hahaha.
maar ja de wereld is een speeltuin zoveel mooie plekken.
hoi susan
klinkt goed ! Brazilië…
Klinkt erg bekent… vrienden met een relatie of geen geld haha
Daarom doe ik het nu ook op deze manier
Ja ben idd al naar Thailand geweest. Heel gaaf !
wil ik zeker een keer naar terug maar volgend jaar is dat miss een beetje snel
Hoe zag die reis eruit?
Maar mijn lijstje is ook nog heel lang idd
Maleisie klinkt ook erg goed, zuid Afrika zeker ook. India Nepel staat ook nog hoog op mijn lijstje, maar dat is
met zijn twee miss geen goed idee,
miss vind je het leuk om je op mijn facebook aan te melden? als je dat hebt?
( Charon Schoonderbeek uit Arnhem)