Hoi medereizigers.
Voor het voorjaar van 2015 zoek ik een vrouwelijke reisgenote die ook zin heeft om een weekje naar het strand te gaan.
Eigenlijk heb ik nu al heel veel zin om er even uit te gaan. (Dit jaar niet op vakantie geweest) maar dat gaat financieel helaas even niet lukken. Vandaar in het voorjaar.
Qua (ei) land is voor mij sowieso belangrijk dat het een prachtig strand is met heerlijke temperaturen. Maar het is ook wel heel leuk wanneer er in de omgeving genoeg te zien is.
Ik zoek iemand van ongeveer mijn leeftijd, (ben 31 jaar) die het heerlijk vindt om te relaxen en iets te ondernemen. S’avonds een lekker drankje doen en eventueel een keer te stappen.
Spreekt dit je aan laat dan vooral iets van je horen!!
Hoi Nikki.
Leuk dat je reageert!!
Zat te denken aan bijvoorbeeld Portugal/Griekenland ofzo.
Maar de Dominicaanse Republiek of Cancun (Mexico) lijkt me ook super.
Kortom het land staat wat mij betreft nog open.
Heb een budget van ongeveer 1600€
Hi,
Portugal en Griekenland schijnen idd mooi te zijn
Ik ben dit jaar zelf in Turkije geweest, was ook top.
Had ook nog niet echt een land in gedachten, mn goeie voornemen was om elk land te bezoeken dus bij deze!
Als het maar niet een zuipoord is vol 16 jarigen :teeth:
Haha zo’n zuipoord hoeft voor mij ook niet. Die tijd heb ik al lang geleden gehad haha
Wel hou ik van een wijntje, maar beetje zonde als ik de volgende dag alles niet meer weet.
Ik wil ook zoveel mogelijk van de wereld zien. En dat heb ik ook gedaan maar nog niet zoveel van Europa.
Wanneer zou je willen gaan? Voor mij zou de voorjaarsvakantie of mei vakantie goed uitkomen.
Werk op een peuterspeelzaal en buitenschoolse opvang.
Wat zou jij willen doen tijdens de vakantie? Ik met name relaxen. Lekker bij strand liggen en af en toe een excursie.
Ik hou ook wel van een wijntje, maar comazuipen gaat me te ver
Het maakt voor mij niet uit wanneer, kan altijd vrij nemen als mn collega er gewoon is
Wel grappig, ik ben ook groepsleider maar dan met gehandicapten. Werk op de dagbesteding, ook een soort opvang :cheer2:
Ik hou er ook van om te relaxen, terrasje, beetje dingen ontdekken, winkelen,avontuur ,excursie, locals meeten… ben niet zo’n moeilijk type.
Waar woon je?
Hoi.
Het klinkt helemaal goed waar jij van houdt😃
Het werk lijkt idd wel wat op elkaar.
Ik heb een aantal jaar geleden ook met mensen met een handicap gewerkt, maar gewoon in een woonvorm.
Ik woon in Zwolle.
En jij?
Heb je ook Facebook? Ik wel.
Els Velthuis uit Zwolle
Toevallig bij Arkemeyde Nikki? Ik heb daar jarenlang op een woongroep gewerkt
Maar nu woon ik al sinds enkele jaartjes in Kenia, in Ukunda, aan de zuidkust om precies te zijn. Mochten jullie ooit samen of misschien toch apart nog naar een bestemming op zoek zijn die aan jullie eisen voldoet, dan kan ik jullie Kenia van harte aanbevelen! Hier kan je zeker weten alles vinden wat jullie net allemaal genoemd hebben. Voorjaarsvakantie zou trouwens wel een supertijd zijn om hierheen te gaan ivm dat je net na het superhoogseizoen zit, maar nog voor de regentijd.
Je kan hier van safari tot strand tot overnachten in een lokaal kleihuisje in een dorp in the middle of nowhere (bij mijn schoonfamilie ). Veel plezier met jullie reisplannen en als jullie ooit interesse in Kenia hebben, neem dan gerust contact op!