Reisgenote voor mei 2015 gezocht

Hallo medereizigers,

Voor de meivakantie zoek ik ( Els, 31 jaar) nog een leuke, gezellige en vrolijke vrouwelijke reisgenoot.
Ik weet dat het nog een tijdje duurt, misschien zijn er een heleboel mensen nog niet eens in de zomer op vakantie geweest maar dacht laat ik het toch maar vast proberen.

Ik wil volgend jr rond 24/25 april een weekje op vakantie.
Waarheen: dat weet ik nog niet precies. In ieder geval waar het heerlijk warm is, prachtige stranden zijn en er gezelligheid is. Dat kan ergens in Portugal, Griekenland of Turkije zijn maar dat kan ook bijvoorbeeld in Cancun zijn. Het liefste niet al te duur. Ik vind de site van Weflycheap erg goed, staan dagelijks leuke en goedkope aanbiedingen bij. Dus misschien een idee om daar dan eens bij te kijken.
Wat ik daar wil doen is, lekker relaxen op het strand misschien wel met een heerlijke cocktail, savonds naar een gezellige bar of terras met een heerlijk wijntje maar daarnaast vind ik het ook erg leuk om iets te ondernemen. Ik wil dus wel iets meer zien dan het strand, hotel of resort.

Ik zoek een vrouwelijke reisgenote die hier ook van houdt en een vrolijk persoon is.
Liefste rond mijn leeftijd. Ben 31 jaar oud en woon in Zwolle.
Zelf hou ik erg van reizen. Een van mijn hobby’s

Ik hoor graag van je.

Groetjes Els

Via Wereldwijzer app

Hoi allemaal,

Zijn er nog geen vrouwelijke reisgenootjes die ook al een relaxvakantie voor april/mei aan het plannen zijn?
Of ben ik te vroeg hiermee?
Eigenlijk zou ik al veel eerder willen maar dat laat mijn portemonnee niet toe :frowning:

Ik hoor graag van je.

Groetjes Els

Via Wereldwijzer app

.

Hoi heb me net pas geregistreerd hier dus moet het nog even allemaal uitvogelen, maar je oproepje lijkt me wel wat :dag: Ik ben zelf 35, en wat je omschrijft past precies bij wat ik zoek!
Groetjes Natascha