Vrijwilligerswerk

Hallo,

Ik ben op zoek naar vrijwilligerswerk om mezelf te ontplooien en deze ervaring mee te maken. Ik zou heel graag aan een bouwproject deelnemen, of aan een project waarin de natuur of dieren centraal staan. Mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit waar, misschien een lichte voorkeur voor Zuid-Amerika.

Ik kan meerdere maanden tot zelfs 2 jaar deelnemen aan dit project. Ik ben alleen naar iets op zoek dat ook nog betaalbaar blijft voor mij. Want heb de prijzen al bekeken van sommige organisaties en 1.500 euro om 2 weken te willen werken vind ik er persoonlijk wel over. Dus als iemand suggesties of een project heeft, contacteer me gerust.

Grtz,

Jonas

Hoi Jonas

Wat super dat je vrijwilligerswerk wil gaan doen!!
Mocht je interesse hebben in werken met onder andere chimpansees en gorilla s, dan is werken in het opvangcentrum in Kameroen wel iets voor jou. Deze apen zijn allemaal weesapen en worden opgevangen in het Limbe Wildlife Centre. Het doel is om ze uiteindelijk weer uit zetten in een natuurreservaat.
Voor meer informatie kun je kijken op http;//www.weesaapjes.nl

Fijne dagen,

Groetjes Marieke

Hoi Jonas,

Wij hebben een aantal projecten in Oeganda & Burkina Faso waar we wel wat hulp bij kunnen gebruiken. Helaas moet je wel zelf voor je ticket & verblijfskosten zorgen.

Wil je meer weten? Stuur dan even een mailtje naar henk@travel4change.nl.

Groeten Henk

Beste Jonas,

Wij hebben mooie projecten in Zuid-Afrika. We vragen een bijdrage voor de projectkosten, verblijf, vervoer ter plaatse en de begeleiding, maar we zijn een non-profit organisatie. We hebben geen winstoogmerk en zijn absoluut niet commercieel. We zijn klein en zeer gemotiveerd. We werken direct samen met lokale partners en we kunnen altijd hulp gebruiken.

Kijk eens op onze website voor meer informatie:
http://www.docentenvoorafrika.nl/vrijwilligerswerk/vrijwilligersprojecten.html

Als je vragen hebt, mail ons dan vooral!

Groeten,

Hoi Jonas,

Heb je zelf wat ervaring met bouwprojecten? En wanneer zou je ongeveer willen gaan?

Groetjes,
Yvette Boltze
Stichting Kumbatio

Hoi Jonas,

Een bouwproject in Zuid-Amerika, wij hebben er één: in Cordoba, Argentinië kun je deze zomer een culturele stichting helpen met de bouw van een expositie- en filmgebouw. Dit project loopt van 3 tot 26 juli. IBO-Nederland probeert de kosten zo laag mogelijk te houden, zodat het voor veel mensen toegankelijk is. In Europa, Azië en Afrika hebben wij nog andere (sociale en) bouwprojecten. Meer informatie vind je op www.ibo-nederland.org.

Voor vragen kun je ook altijd mailen naar jeskeroozen@ibo-nederland.org.

Groetjes,
Jeske