Gezocht: vrijwilligerswerkproject!

Wij zijn Lisa en Nils,

Mijn vriend en ik hebben besloten om samen vrijwilligerswerk te gaan doen. Wij zijn geinterresseerd in verschillende projecten zoals: met dieren, kinderen, onderwijs, natuur en de bouw. We zijn keiharde werkers en willen graag onze handen uit de mouwen steken voor mensen en dieren die het minder makkelijk hebben. Wij zijn een halfjaar beschikbaar vanaf december tot juli/augustus. Ook zijn we maar studenten dus niet al te duren opties zijn welkom.

Mocht iemand interesse hebben kunt u mailen naar: nn.bootsman@gmail.com.

Met vriendelijke groet, Lisa Vermeer

Hoi

Ik heb een mail naar je persoonlijke mailadres gestuurd.

Veel succes met jullie zoektocht.

Groet

Wout

Beste Lisa en Nils,
Harde werkers zijn altijd welkom bij de stichting Mijn huis in Ipauratu in Colombia. Kijk op de NLse website voor meer info ( www.ipauratu.org)
Je kunt hier met name op het sociale vlak van alles doen. Met de kinderen spelen, helpen in de kleuterschool, analfabetisme bestrijden onder volwassenen, bijles geven, Engelse les geven, of iets anders dat jullie leuk vinden en de mensen hier ook leuk zouden kunnen vinden.
Kosten voor kost en inwoning zijn 8 euro per dag per persoon.

Groetjes,
Alexander

Hey Lisa en Nils

Blessed Generation is een organisatie vanuit Nederland die gevestigd is in Kenia. Wij zijn altijd op zoek naar vrijwilligers. Er zijn 3 weeshuizen, een outreach project, een technische school en binnenkort een winkel. Voor iedereen wel iets interessants dus en als we een beetje met elkaar praten dan komen we alijd wel op leuke idee. Wij vragen geen kosten voor het project zelf. We zijn al heel erg blij dat je wilt komen. We betalen alleen geen overnachtingen voor je en je moet ook voor je eigen eten zorgen. Maar dat is hopelijk niet meer dan logisch. Kijk even op onze site als ik je interesse heb opgewekt. Vergeet niet,. we zullen je met open armen ontvangen want we hebben heel hard hulp nodig.

Groetjes van Blessed Generation
www.blessedgeneration.nl

Ha Lisa en Nils,

Leuk dat jullie op zoek zijn naar een vrijwilligersproject! Stichting SIW biedt vrijwilligesprojecten in het buitenland aan, en het is ook mogelijk om voor een langere periode met SIW op pad te gaan. Wij leggen contact voor je met de stichting ter plaatse, en je ontvangt van ons ook een voorbereiding.

Veel meer over onze werkwijze is te vinden op www.siw.nl of op http://www.siw.nl/Algemeen/tarieven.html voor meer info over de werkwijze en tarieven.

Groetjes,
Anne

Hoi,

kijk ook eens op www.shadechildrenfoundation.nl
Wij zijn een nog jong, maar heel enthousiast project in Thika, Kenya.
20 kinderen wachten op jullie aandacht! En in de omgeving nog veel meer…

Dina van Doesburg
[EMAIL=“Shadechildrenfoundation@hotmail.com”]Shadechildrenfoundation@hotmail.com

Mischien spreekt www.izizweprojects.co.za jullie wel aan?? Per maand betaal je alleen voor accommodatie, eten/drinken, vervoer, coordinatie e.d. wat ook de kosten voor jullie ophalen, supervisie van activiteiten e.d. dekt voor 560 euro per maand. Nog steeds een hoop geld maar je krijgt er veel voor en vergelijk het maar eens met andere organisaties!

Veel succes in ieder geval

gr