Vrijwilligerswerk gezocht

Hallo, mijn naam is Fred Wijnands, 45 jaar en ben sinds kort op zoek naar vrijwilligerswerk voor ongeveer drie maanden. Helaas heb ik een beperkt budget. Buiten de vliegreis en andere kosten heb ik 300 euro p/m te besteden.
Mijn voorkeur is het helpen van kinderen maar alle andere werkzaamheden met betrekking tot hulp aan mensen is zeer welkom.
Is vrijwilligerswerk met mijn budget mogelijk? Wie kan me helpen?

Goedemorgen vanuit Puglia in Zuid-Italie,

wij hebben een Bed and Breakfast op het platteland en werken af en toe ook met meewerkgasten en vrijwilligers.

Neem eens een kijkje op onze site en als je wilt komen neem dat even contact met ons op via Workingguest@tiscali.it

Met vriendelijke groet,
Villa Lavanda,http://www.wereldwijzer.nl/images/smilies/vliegtuig.gif

Jenny

Op 10 maart vindt Nederlands grootste informatiedag plaats voor vrijwilligerswerk in het buitenland. Je kunt die dag informatie krijgen van meer dan 20 vrijwilligersorganisaties.

Meer info en aanmelden op www.wereldwijzer.nl/vrijwilligersdag

Hallo Fred

Wij werken met vrijwilligers in Ghana en hebben verschillende projecten die je misschien aanspreken.
Kijk eens op www.moonandstarguesthouse.com
Misschien is het iets dat je aantrekt, mocht dat zo zijn dan staan onze contactgegevens op de site.
Mocht het niet zo zijn dan wensen wij je alle succes met het zoeken naar een geschikt project.

Groet

Wout en patries

Hoi Fred,
Ben jij geïnteresseerd in vrijwilligerswerk in Afrika? Wil jij helpen met het opzetten van ons Kuljuru Keso-project in Dakar, Senegal? De start is al gemaakt, maar er is hulp nodig om alles bedrijfsmatig goed op te zetten. Dus, spreek je goed Frans en ben je in voor een geweldige uitdaging, reageer dan! Een vergoeding is bespreekbaar.
Stichting Kuljuru Keso organiseert laagdrempelige trainingen voor kansarmen in Afrika in het ambachtelijk recyclen van zwerfplastic tot nieuwe producten. Zo ontstaan inkomen en werk en wordt eveneens de omgeving opgeschoond van het alom aanwezige plastic zakje. Kijk ook op www.kuljurukeso.nl.

We hebben inmiddels iemand gevonden voor onze vacature, een Belgische mevrouw. Ze is deze week in Dakar gearriveerd en al geïntroduceerd bij de drijvende krachten van Kuljuru Keso ter plaatse. We zijn benieuwd naar het verloop.

Blessed Generation is een organisatie die opgericht is door een Nederlandse vrouw. in totaal heeft ze nu de leiding over 3 weeshuizen en vele andere kleinere projecten

De eerste is in Ruiru, net onder Nairobi.
De tweede is in Malindi, een mooie plaats aan de kust
De derde is in Nyamira, dicht bij Lake Victoria en hoog in de bergen tussen de lokale bevolking.

De organisatie kan altijd vrijwilligers gebruiken. Er zijn geen inschrijf kosten aan verbonden. Wel betaal je, je eigen overnachtingen.

Interesse? Kijk even op de volgende websites en kom snel langs in Kenia. Je hulp kan altijd gebruikt worden.

http://www.blessedgeneration.nl/index.htm

http://www.spiritoffaith.nl/

Beste Fred,
Bij de stichting Mijn huis in Ipauratu in Colombia kan je voor 10 euro per dag aan de slag met kinderen. De stichting heeft een eigen kleuterschooltje en zet zich verder in voor activiteiten op alle vlakken met kinderen maar bijvoorbeeld ook voor bestrijding van analfabetisme bij volwassenen.
Zelf geef ik Engelse les (2 klassen van 10-15 leerlingen), computerles (5 leerlingen met priveles) en speel ik met de kinderen van het dorp (meestal 30 tot 40 tegelijk). De stichting stimuleert eigen initiatieven.
Naar wat voor activiteiten gaat jouw voorkeur uit?
Groetjes, Alexander