Vrijwilligerswerk bij een bouwproject gezocht

Hoi Allemaal!

Ik zou graag vrijwilligerswerk willen doen in zuid-Amerika, de Carribean of Afrika in de vorm van een bouwproject.
Ik heb al gekeken naar projecten in Jamaica en Zuid-Arika maar deze projecten zijn zoo duur. Ik wil omstreeks september/oktober voor ongeveer 2 tot 4 maanden mijn handen uit de mouwen steken.
Ik vind het prima om een vergoeding te betalen maar het moet wel leuk blijven. Heeft iemand misschien tips of kent iemand een organisatie die bouwprojecten uitvoert? Laat het mij alsjeblieft weten.

groeten,
Thomas

Hallo Thomas,

wat voor soort bouwproject zoek je?
Met een beetje geluk (aan de sponsorkant) hebben wij tegen die tijd een paar bouwprojectjes lopen.

groeten
Yao

www.goodworkghana.org

Je kan ook vrijwilligerswerk doen in Guatemala. Je kan daar huizen bouwen met een lokale organisatie die al ontzettend veel mensen geholpen heeft. Commundo heeft een groepsreis naar dit project, maar als je individueel vrijwilligerswerk wil doen, kun je ook contact opnemen. Het is een echt bouw project. Misschien vind je dit wel leuk:)

http://www.commundo.nl/reizen_en_vrijwilligerswerk/guatemala/reizen/construcasa-hogares/vrijwilligerswerk.html

Groetjes,

Beste Yao,

Ik ben eigenlijk op zoek naar een groot bouwproject dat zich bij voorkeur nog in de ruwbouwfase bevind. Ik heb de website bekeken maar daar staat op dit moment een bouwproject op dat al bijna is afgerond. Zouden jullie me op te hoogte kunnen houden voor eventuele nieuwe projecten. Ik ben er heel geinteresseerd in.

Groeten,
Thomas