Vrijwilligerswerk zomer Afrika

Hoi allemaal,

Afgelopen jaar ben ik een half jaar naar west-afrika geweest om daar vrijwilligerswerk te doen. Hier heb ik zoveel geleerd en meegemaakt dat ik dit graag verder wil uit breiden en meer wil zien van Afrika. Nu ben ik op dit moment student en aardig blut door mijn vorige reis… Dus mijn vraag aan jullie is welke goede organisaties er zijn voor vrijwilligerswerk in zuidelijk afrika, geschikt voor in de zomervakantie.

Ik ben dan 20, heb al ervaring in afrika, wil graag iets doen met kinderen (onderwijs/weeshuis/HIV/Aids) en ben beschikbaar gedurende de zomervakantie.En wil dus zo weinig mogelijk geld daaraan besteden, hoewel ik natuurlijk ook begrijp dat er kosten voor mij aan zijn verbonden. Ik ben ook echt op zoek naar plekken waar werk en hulp nodig is en armoede overheerst, dit vanwege mijn reeds opgedane ervaring.

Weet iemand een geschikte organisatie / instelling?

Groetjes Marije

Hi,

kijk op www.buffalotrailsafrica.com

success.

Hoi,

Dank je wel voor je reactie. Dit is idd geen dure organisatie en ziet er ook goed uit. Is er op de projecten nog wel daadwerkelijk hulp nodig? Want het ziet er allemaal best goed georganiseerd uit. Ik snap dat werk daar ook altijd nodig blijft, maar ben echt op zoek naar iets in ‘slechte’ omstandigheden. Is dit bij jullie organisatie ook mogelijk? En zo ja, welke projecten dan?

Nog meer mensen goede tips van websites / organisaties?

Groetjes Marije

Wij hebben een heel goed netwerk in kenia.Dus als u in de krottenwijken van nairobi willen werken of in het binnenland alles is mogelijk.Als u uw wensen via e-mail naar ons stuurt is alles geregeld binnen enkele weken.

groetjes Gelash

kijk eens op www.12visitme.com