Hallo
Ik ben op zoek naar organisaties die vrijwilligers zoeken in zuid afrika. Ik wil met kinderen of jongeren werken. Weet iemand iets? Laat het mij weten!
Hallo
Ik ben op zoek naar organisaties die vrijwilligers zoeken in zuid afrika. Ik wil met kinderen of jongeren werken. Weet iemand iets? Laat het mij weten!
Hi,
kijk even op www.helpkids.org.za Zij zoeken vaak naar vrijwilligers.
Of kijk op www.tshepo.org
groet Janneke
Op www.reislinks.tk kun je onder Reizen en Werken heel veel links vinden naar organisaties die over de hele wereld vrijwilligerswerk aanbieden, waaronder vaak in Zuid-Afrika.
Kijk bijvoorbeeld eens op www.activityinternational.nl of www.travelactive.nl.
Succes ermee!
Groetjes, Leonie
Hey,
Kijk ook eens bij www.ICAnederland.nl. Zij hebben projecten over de hele wereld, en zorgen dat je goed voorbereid weggaat.
http://www.disabilitypretoria.org.za/ hier heb ik zelf mijn stage gelopen. Erg leerzaam geweest, het is in pretoria. Als je intresse hebt moet je een mailtje sturen naar de directrice via de site.
kijk op www.tshepo.org
of mail mij voor meer info!
groet Janneke
Krijg geen reactie van hen.
Ik reis met een hond,zou dat een probleemzijn?
Groeten Barbara
jesuisbarbara@hotmail.com
Kijk eens op www.commissiesamen.nl
Ik heb me ook bij hun aangemeld en ze hebben echt in een heleboel landen vrijwilligerswerk en ze begeleiden je ook heel goed met de voorbereiding.
Ze zenden wel alleen coppels uit dus je zal dan wel op zoek moeten naar een reismaatje maar ook daar helpen ze eventueel mee.
Take care and Good luck!!
Kijk op www.enkumane.co.za
Groeten
Johan