hallo,
als jong gepensioneerde wil ik graag mijn grenzen verleggen.
Genieten van andere culturen, mijn kennis overdragen, maar welke organisatie sluit goed aan op mijn
leeftijd en kwaliteiten, is dan mijn dilemma?
Vele organisaties gaan voor medici , leerkrachten en jeugd.
Ik heb alleen kennis van supermarkten, coachen van jonge mensen en financiële kwesties.
Daarom mijn vraag , welke organisatie kan van mijn vraag , voor beide een wie-wie situatie creëren.
groetjes
ad
ps een grote hobby van mij is fotografie.
.
Beste Ad,
Wat leuk om te lezen dat je graag vrijwilligerswerk in het buitenland wilt gaan doen.
Je zou een kijkje op onze website kunnen nemen of er een project voor je bij zit wat jou leuk lijkt.
Bij onze vrijwilligersprojecten kan je deelnemen met of zonder ervaring en hebben wij geen leeftijdsgrens, iedereen vanaf 16 jaar heeft de mogelijkheid om deel te nemen.
Je zou gezien je ervaring in de supermarkt, het coachen van mensen en financiële kwesties ook kunnen kijken bij onze business projecten, wellicht is dit iets wat je zoekt. Maar er zijn nog genoeg andere mogelijkheden in veel mooie landen!
Heb je vragen dan kan je ons altijd bereiken via een privébericht, we helpen je dan graag verder!
Vriendelijke groet,
Kimberlij
Projects Abroad
Hey Ad,
Wat leuk dat je van plan bent om een tijdje in het buitenland vrijwilligerswerk te willen verrichten.
Wij hebben voor jouw doelgroep en met jouw achtergrond juist mogelijkheden.
In Gambia hebben we meer dan 30 projecten om uit te kiezen, en in dit mooie Afrikaanse land hebben we daarnaast zojuist een uniek programma opgezet die verder gaat dan alleen een deelname aan een vrijwilligersproject. Je zult hier veel leeftijdsgenoten tegenkomen die op dezelfde startdata met je gaan starten. Daarnaast is Gambia natuurlijk een geweldig land om te fotograferen.
Ik zal zeggen neem eens een kijkje op onze website www.tentravel.nl
Aan de deelname is geen leeftijdsgrens verbonden, en ervaring is niet vereist. Wij kijken na jouw wensen en vanuit daaruit kijken op welke projecten we je kunnen plaatsen. Op de bestemming zul je daarnaast verschillende projecten bezoeken alvorens jezelf een keuze zult maken op welk project en hoelang je daar aan de slag wilt gaan.
Heb je vragen neem dan gerust contact met ons op, op via een privébericht.
Groetjes, en wie weet tot in de smiling coast of the Gambia
Tine
Ten Travel
Beste Ad,
Neem eens een kijkje op onze website, www.travelactive.nl. Wij bieden vrijwilligerswerk aan voor alle leeftijden en hebben al veel jong gepensioneerden en ook gezinnen begeleid.
Wij vinden het echter het handigst om in een persoonlijk adviesgesprek met jou je wensen te bespreken. Op deze manier kunnen wij kijken welke van onze projecten daarbij passen. Heb je interesse om een keer langs te komen voor een vrijblijvend adviesgesprek, stuur dan een privébericht. Wij nemen dan contact met je op voor het maken van een afspraak.
Graag tot ziens!
Marloes, Travel Active
Hallo Ad,
Ready4Life is een kleine ontwikkelingsorganisatie in Port Elizabeth, Zuid Afrika. Wij werken met jonge werkelozen, leerlingen die achterlopen met kennis op lagere school, sport projecten etc. Kijk eens naar onze website en zie of er iets voor je bij is. Je bent van harte welkom om ons te contacten; een skype gesprek is zo opgezet!
Succes met alles!
Marieke
ready4life.org in port elizabeth
Hallo Ad,
Je bent ook zeker welkom bij ons project in Kameke, Pallisa in Uganda. Ik kan iemand gebruiken die van wanten en regelen weet, jongeren kan begeleiden en ook erg handig is. Mocht je van gedachten willen wisselen, dan hoor ik het graag.
Groeten, Esther.
Egoli Africa
Beste Ad,
Oye LENA is een onderwijsproject in Curahuasi, een dorpje op 2u30 van de stad Cusco in Peru.
Oye LENA is veel meer dan een onderwijsproject alleen. In de voormiddag helpen wij in een school voor buitengewoon onderwijs waar zowel leekrachten als ergotherapeuten, kinés, etc. samen werken.
In de namiddag komen kleuters van 3 tot 5 jaar naar ons eigen naschools project. Wij organiseren dan activiteiten voor de kleuters, snoezelen met hen, doen aan spelend leren, en nog veel meer! Bovendien hebben we sinds kort een boerderijtje op het project waar altijd hulp voor kan gebruikt worden. Ook als fotografe zien we je héél graag komen!! Professioneel fotomateriaal voor onze website, flyers, evenementen, nieuwsbrieven, facebookpagina, … komen altijd van pas!
Je zegt dat je veel weet hebt over financiën. Misschien zou je dan ook kunnen helpen met marketing, of als je zelf een voorstel hebt? Wij staan er zeker voor open!
Bekijk onze website eens als je interesse hebt of stuur een mailtje!
Groetjes,