Vrijwilligerswerk met kleuters

Hallo iedereen,

Ik ben 25 jaar en wil graag vrijwilligerswerk doen in het buitenland, liefst Azie of Afrika, met kleuters. Blijkbaar is het niet zo evident om iets met kleuters te doen omdat de meeste organisaties leerkrachten zoeken die engels leren aan lagere school kinderen. Kan iemand mij hier misschien mee helpen?

Alvast bedankt!
groetjes Els

Ha Els,
Wanneer wil je vrijwilligerswerk gaan doen? Misschien heb je wat aan de volgende link van een website stichting kleuters kenya; http://www.watotowakenya.com/vrijwilliger.html Deze site kwam ik tegen in mijn zoektocht naar een project.
gr. Laura

Hey Laura,

Klinkt heel leuk, maar ik zou eigenlijk willen lesgeven :slight_smile: en met de kleuters bezig zijn. Ik zou graag rond september, oktober vertrekken. Maar ben nog volop op zoek, info aan het verworven, voorlopig aan het inschrijven, lange zoektocht :slight_smile:
Heb jij al vrijwilligerswerk in het buitenland gedaan?

groetjes Els

Ja, toen ik 16 was in een weeshuis in italie. Dus niet buiten europa. Ik ga waarschijnlijk in juli ergens naar afrika. Ben nog steeds op zoek. Moet wel gaan opschieten. Veel succes met je zoektocht!
Gr. Laura

Weet je zeker dat je niet naar zuid Amerika wil?
Ik ben net klaar met mijn vrijwilligerswerk met kleuters in La Paz en het was echt fantastisch!
www.connectiebolivia.nl

Succes met zoeken!

Hoi Els,

wat leuk dat je vrijwilligerswerk wilt doen met kleuters! Via Khaya kun je hele leuke projecten doen, dit is in Port Elizabeth, Zuid Afrika. Er zijn verschillende projecten, als je hierover meer wilt weten kun je kijken op onze website www.khayavrijwilliger.nl

wij zorgen ervoor dat jij een onvergetelijke periode krijgt en begeleiden je van a tot z.

succes!
Mariƫt