Vrijwilligerswerk In Zuid-amerika Gezocht

hallo allemaal,

Volgende zomer zou ik misschien samen met een vriendin vrijwilligerswerk willen gaan doen in het buitenland. We hadden zelf Afrika of Zuid-Amerika in gedachten en het liefst iets met kinderen, zoals werken in een kindertehuis. Maar aangezien we allebei nog studeren, willen we dit in de zomervakantie gaan doen, en dan voor 4 of 5 weken. Weet iemand wat hier de mogelijkheden voor zijn?

Alle informatie en tips zijn welkom !!

Er bestaat een mogelijkheid in Lima, Peru. Minimaal vier weken. In een tehuis waar invaliden uit het binnenland tijdelijk verblijven als ze in Lima behandeld worden. Kost en inwoning gratis. Voor meer informatie, stuur een e-mail naar Ana en Hein: roomlima@hotmail.com

Er bestaat een mogelijkheid in Lima, Peru. Minimaal vier weken. In een tehuis waar invaliden uit het binnenland tijdelijk verblijven als ze in Lima behandeld worden. Kost en inwoning gratis. Voor meer informatie, stuur een e-mail naar Ana en Hein: roomlima@hotmail.com

Hallo Hendrik Herman,

Ben je/of is iemand anders evt. ook op de hoogte van andere sociale projecten met kinderen (te huis, dagverblijf. Ziekenhuis) waar ik me rechtstreeks bij aan zou kunnen melden om ongeveer 4 weken te werken? Ik ga in september een maand naar Ecuador om spaans te leren, maar wil hierna graag een ander land ontdekken en daar mijzelf nuttig maken door vrijwilligerswerk te doen. Ik boek het liever niet via een (dure) org. vanuit Nederland. Op die manier heb ik meer geld te besteden aan de kinderen daar. Ik lees ook dat u onderdak biedt, dus de combi zou perfect zijn!

Ik kijk uit naar een reactie…
Groetjes Sandra.

[COLOR=red][FONT=Times]
Tips van projecten in Cusco zijn ook welkom!

Bedankt vast.

Kijk ook eens op www.tehuelche.hosthelpers.net/volunteer/index.html