Vrijwilligerswerk in sloppenwijk Nairobi, iets voor jou?

Hallo allemaal,

Afgelopen zomer ben ik naar Kenia gegaan en heb ik me namens MEO Kenya ingezet voor een schooltje in de sloppenwijk Mathara in Nairobi. Het was echt een erg mooie ervaring!! Mocht jij het ook leuk vinden om je als vrijwilliger in te zetten en je zoekt naar een nuttige plek in Kenia dan is dit misschien wat je zoekt!!
MEO Kenya zet zich in voor vrouwen en kinderen in de sloppenwijk Mathare. Onze organisatie werkt alleen met vrijwilligers. We zoeken dan ook enthousiaste vrijwilligers die zich voor ons willen inzetten. Dit kan op allerlei gebieden zijn, denk aan onderwijs, financieën, management, sport, gezondheid etc. Wij gunnen iedereen de ervaring om zich als vrijwilliger voor ons in te zetten en vragen hier dan ook geen geld voor. De enige kosten die je maakt zijn de kosten voor je reis, eten, verblijf en persoonlijke uitgaven. Lijkt dit je iets, kijk dan eens op onze website: http://mabawaorg.weebly.com/

Mocht je niet de tijd hebben om je als vrijwilliger in te zetten voor MEO Kenya, maar wil je wel zien wat we doen dan is het ook mogelijk om een bezoekje te brengen aan ons project in Nairobi. Voor meer informatie kan je eveneens terecht op onze website.

Groet, Marloes

Knap, hoor, Marloes!
Héél véél succes!