Reisgenoot gevraagd voor vrijwilligerswerk in Kenia!

Het lijkt me leuk om een aantal maanden vrijwilligerswerk in een weeshuis in Kenia te gaan doen. Graag kom ik in contact met een leeftijdsgenoot (rond de 23 jaar) die met me mee wil gaan. Lijkt het je wel wat…mail me!!!

Groetjes, Rianna

Ik weet niet of je al een locatie hebt waar je vrijwilligerswerk wilt gaan doe. Zo niet kijk eens op www.kenia-kinderhulp.nl
gr. Benno

Hallo,

Ik ben ook op zoek naar een project, maar voor een jaartje, ergens in Afrika!
het probleem is dat ik echt iets zoek waar ik kost en inwoon krijg,want een jaartje daar wonen en werken en zelf nog betalen is onmogelijk voor mij, laat maar van je horen want ik zoek ook nog een reisgenoot!

groetje,

Katrien

Meld je maar via www.kenia-kinderhulp.nl en stuur wat meer gegevens van je via de mail. Misschien valt er wel iets te regelen.
Gr. Benno

Ik heb zelf een half jaar in kenia vrijwilligerswerk gedaan in twee verschillende kindertehuizen. Maar ik had geen kost en inwoning. Dat is idd vrij prijzig. Ik weet dat er een kindercentrum(tehuis) was WEMAcentre… daar kreeg je wel kost en inwoning, maar ga er van uit dat dat niet heel veel is. een klein kamertje en verder alles delen, geen pricacy. ik denk dat dat overal wel zal zijn, geen luxe vakantieoorden…
Zelf heb ik als aanrader het kindertehuis TOMAINY. Daar heb ik het super erg naar mijn zin gehad en komt het geld wat binnenkomt echt GOED terecht!

Kijk allemaal eens op www.crckenya.org
gegarandeerd een superleuke tijd!
kleinschalig, kan zelf je tijd indelen, goedkoop, dichtbij de lokale bevolking, kost en inwoning.
voor vragen kan je altijd mailen: anneliekehulzebosch@hotmail.com

Voor meerdere projecten en uitstekende huisvesting nabij Mombasa (Kenya), kun je een kijkje nemen in de site: www.volunteerkenia. eu . Voor voordelige vluchten op Mombasa bekijk je dan de vermelde links (vindt je onder “prijzen”).

Groeten,

Jan