In januari 2013 vertrek ik voor een half jaar naar Argentinië, Chili en Peru.
Ik wil in in ieder geval 5 weken in Buenos Aires, 4 weken in Cordoba en 3 weken in Santiago de Chile een Spaanse cursus volgen. Hiernaast wil ik nog 2 weken vrijwilligerswerk doen in Buenos Aires of Santiago. Nu is mijn vraag wat het leukst is om te doen, 2 weken extra in Buenos Aires of 2 weken extra in Santiago?
Dus 7 weken Buenos Aires en 3 weken Santiago of 5 weken Buenos Aires en 5 weken Santiago?
Bedankt voor je reactie! Ja de school die ik heb uitgezocht biedt projecten aan in zowel Buenos Aires als Santiago dus dat maakt niet zoveel uit, maar wat is er dan zo veel leuker aan Buenos Aires dan aan Santiago? Ga je je na 7 weken niet ongelofelijk vervelen daar?
Buenos Aires is letterlijk en figuurlijk een wereldstad, je zult je er echt niet gaan vervelen, wees gerust! Buenos Aires is veel groter dan Santiago en heeft ook meer belang in de regio. De stad trekt mensen uit de hele wereld aan, voor de Latijnsamerikaanse jongeren is het dé stad om te gaan studeren/wonen (studeren aan een universiteit is gratis in Argentinië, dit in tegenstelling tot vele andere landen)…ik zou zeggen, ervaar het zelf allemaal maar.
Buenos Aires! Santiago ben ik nooit geweest, maar wordt omschreven als een chaotischer stad. Wanneer begin je je trip? Ik zelf ben over een maandje in Buenos Aires en ga ook vrijwilligerswerk doen. Mijn Spaanse kunsten heb ik in Cusco al geoefend tijdens lessen? Via wie heb je je vrijwilligerswerk geregeld?