Gezocht! Vrijwilligerswerk in Buenos Aires! 2012

:ARGENTINA

Hola…

Momenteel ben ik al een maandje in Buenos Aires om Spaanse les te volgen en eventueel te kunnen werken. Dit doe ik nu 2weken en heb een cursus van 5 weken. Ik verblijf hier tot eind december. In totaal 5maanden ongeveer.
Na mijn cursus van 5 weken wil ik graag wat gaan doen in Buenos Aires zelf.
Zelf heb ik al een aantal organisaties benaderd om iets te kunnen gaan doen. Ook al een gesprek gehad hier met een organisatie maar bij elke organisatie moet ik belachelijk veel betalen om überhaupt iets te kunnen betekenen. Zelf zou ik heel graag iets doen met sport. Maar als ik moet helpen om een lokaal te bouwen of te verbouwen vind ik dat ook niet heel erg. Als ik maar lekker bezig kan zijn met de lokale mensen hier en op die manier ook mijn Spaans op een beter niveau kan brengen.
Mijn vraag dus ook:
Weet iemand een organisatie of een hulpmiddel hoe ik hier toch iets kan gaan doen zonder dat ik al te veel moet betalen of niet hoef te betalen??

Alle informatie is meer dan welkom.

Alvast bedankt,

Niels Visser,
Buenos Aires

Hoi Niels,

Wat leuk! Ik hoop in de eerste week van september in Buenos Aires aan te komen. Op 10 september start ik met mijn vrijwilligerswerk via Amauta. Ik ben zelf erg tevreden over deze organisatie. Ze hebben ook een Spaanse school in Cusco en in Buenos Aires. Ik ben mijn reis begonnen in Peru met 4 weken Spaanse lessen via hun. Niks geen klachten. Ze zijn niet een van de goedkopere (in Peru dan, Buenos Aires weet ik niet) maar van wat ik heb gezien in Cusco, is dat ze echt één van de betere scholen waren, dus zeker de prijs waard. In september zal ik zien of dit ook zo in Buenos Aires is! Waar zit je in Buenos Aires?

groeten Sharon

Hee…
Zelf ben ik druk opzoek naar een goede organisatie. Maar is niet makkelijk hier.
Ik woon in de wijk Palermo. Net iets buiten de wijk met alle barren en clubs…
Waar verblijf jij?? In een gastgezin of in een appartement??
Ik verblijf samen met mijn vriendin in een appartement en dat beval ons prima moet ik zeggen.
De mensen die ik spreek over een gastgezin zijn erg te vreden…!!
We houden contact…!!!

Niels

hoi,

via sites als www.wwoofargentina, helpexchange, workaway e.a. vind je allerlei plekken waar je vrijwilligerswerk kunt doen.
ook bij mij ben je welkom, heb zelf een B&B in de tigre delta, op 1,5 uur met de trein en boot van de binnenstad. ik kan altijd wel wat hulp gebruiken, voor de dagelijkse taken in huis en tuin, of voor grotere projecten, als je handig bent, of de website, of iets creatiefs. zie www.casonadelrio.com
ik ben dus geen stichting of zo, maar ben mij hoef je niets te betalen, en kun je een paar uur werken per dag tegen kost en inwoning. verblijf bij voorkeur 1 a 2 weken.

groet,
stef