Werken in Buenos Aires !

Heeee,

:wereld:
Volgend jaar Augustus ga ik naar Buenos Aires samen met mijn vriendin.
Zij gaat daar studeren. En ik mag mee.
Wat ga ik daar dan doen. Vrijwilligers werk is er genoeg te doen naar mijn mening.
Maar we willen ook rond kunnen komen daar. Van vrijwilligers werk kom je niet rond. Dus mijn vraag:
Wie kan mij helpen met zijn/haar eventuele contacten of informatie zodat ik contact kan leggen met iemand daar.
Graag zou ik in de sport wat willen doen. Lesgeven bijvoorbeeld op een school. Of een trainer ondersteunen.

Hopelijk kan jij mij helpen om informatie te kunnen geven hoe ik te werk kan gaan. Of naar welke site ik bijv. kan gaan…

Alvast bedankt…

Gr… NielsBA

Hoi Niels,

Wat leuk dat je naar Buenos Aires gaat en… dat je uit Papecity komt ;). Daar kom ik oorspronkelijk ook vandaan! Tegenwoordig woon ik in Buenos Aires en bieden we werk opties aan, niet op sport gebied maar kijk op onze website of je het leuk lijkt en stuur je CV met een begeleide brief in het Engels naar ons op. Het is geen gemakkelijke arbeidsmarkt in Argentinie maar we doen ons best en wie weet komt er iets leuks uit voort.

Groetjes,
Esmeralda
www.vamosargentinie.nl

Hoi Esmeralda

Dat is inderdaad heel toevallig dat jij ook uit Papendrecht komt, ik ken nog meer mensen die jij ook kent.
Vrienden van je ouders zijn mijn schoonouders. Siem en Angela. Ik ben de vriend van Alejandra. Dit is heel grappig dat precies jij hier op reageer. Wij waren al bezig met een vragenlijst om bepaalde dingen te vragen.
Ik zal zeker mijn CV opsturen met een Engelse begeleidende brief.
We zullen elkaar vast zeker nog een keer spreken via Alejandra. En je ziet mijn CV en brief voorbij komen…

Alvast heel erg bedankt, en heel erg toevallig dat precies jij hierop gereageerd heb.

Gr. Niels ( & Alejandra )

Wat leuk dat jij de vriend van Alejandra bent!! Stuur maar door! Ik ga mijn best voor jullie doen :)!

Groetjes,
Esmeralda!

1 like

Grappig, wat is de wereld toch klein dan…

Niels, je kunt ook op de craigslist Buenos Aires zoeken alhoewel zo lang van te voren dat niet echt werkt.
Maar daar staat bv ook huisvesting op.
Mijn dochter heeft zelf voor ong een maand of 10 bij Myspace BsAs gehuurd, we hadden gewoon een heleboel verhuurbedrijven aangeschreven en deze kwamen met een topvoorstel en een hele goede prijs (180 USD er af per maand…). Het is een Iers/Argentijns echtpaar, ze zijn echt goed. Weet niet hoe lang je gaat?

1 like