Gezocht: Werk in Argentinie

Hallo,

Volgend jaar augustus ga ik voor een half jaar naar Buenos Aires.
Jullie snappen wel dat ik daar ook goed wil leven. Dus moet ik wel inkomsten hebben.
Hier thuis ben ik momenteel actief als Assisent Begeleider voor kinderen die niet meer thuis kunnen wonen door omstandigheden. ( Geestelijk Getraumatiseerde kinderen ).
Ik ben afgestudeerd als SportConsulent. Het regelen/begeleiden/geven van sportlessen en sportevents.

Ik hoop ook daar in de sport wat te kunnen doen.
Wie kan mij Tips geven waar ik eventueel kan kijken of contact op kan nemen voor verdere informatie. Of wie kan mij informatie geven.

Hopelijk kan iemand mij helpen… !!

Gr.
Nielss

Kijk eens in dit topic en volgens mij is gebruiker StefNed ook altijd wel geinteresseerd in mensen die hem bijstaan in zijn B&B in de Tigredelta.

Hey Niels,

Ben nu sinds een aantal maanden in BsAs en het is wel lastig om hier een goed betaalde baan te vinden. Je verdient hier ook geen drol, dus neem genoeg geld mee zodat je hier wat kunt genieten. Een geweldige ervaring en stad is het zeker!
Heb toevallig een spaanse vriend die een paar maanden werkt met kinderen en ook sport activiteiten met hun doet. Noodzaak is wel dat je spaans moet spreken. Ik zal hem een vragen hoe het bedrijf heet!
Zelf vindt ik http://www.computrabajo.com.ar/ een goede site, linksboven kun je banen zoeken via het kopje ‘buscar empleos’.
Succes in ieder geval!