Hallo,
Ik ben nu een week in Buenos Aires en ga hier nog twee weken spaanse les volgen, en daarna weet ik nog niet, blijf nog tot eind januari in Zuid Amerika.
Zijn er meer mensen die hier alleen zijn of een stukje willen meereizen of met wie ik kan meereizen?
Hoor het graag, als je vragen hebt hoor ik het ook graag,
gr Linda
Hola!
Ik ben net twee dagen in Buenos Aires en start maandag met mijn crashcourse spaans. Dat is hard nodig! Ik blijf zo’n 2 weken in BA.
Wie is er op dit moment ook in BA en heeft er zin om een drankje te doen?
Groetjes,
Inge
Woensdagavond is er in Cafe Van Kooning de maandelijkse Hollandborrel, daar zul je genoeg landgenoten tegenkomen als je dat leuk vindt. Het zit in de wijk Las Cañitas, straat Baez (nummer weet ik even niet).
Muchas gracias! Lijkt me leuk om even een bezoekje aan te brengen!
Inge
Hoi Inge!
Ik ben vandaag aangekomen in Buenos Aires, en het lijkt me leuk om van de week wat te gaan drinken ![]()
Ik verblijf in de wijk Recoleta. Als je nog interesse hebt hoor ik het graag!
Groetjes Hilde
Hoi! Nog steeds in ba? Naar waar zou je rondreizen? Hoelang blijf je nog in ba?
Hallo,
Ik ga van 1 April t/m ongeveer 30 Juni 2011 naar Buenos Aires. Eerst een taalcursus volgen en daarna vrijwilligerswerk en rondreizen. Zijn er nog meer mensen rond die tijd in Buenos Aires?
Hoi Hilde,
Hoelang zit jij daar in Buenos Aires? En hoe heb je accomodatie gevonden?
Ik zelf ben vanaf 1 April in Buenos Aires, maar zoek nog accomodatie.
Groetjes!
Hoi Laura,
Ik zit voor een maand in Buenos Aires (tot 5 maart) en reis daarna door naar het noordwesten. Ik volg een taalcursus en heb via ´het andere reizen´ de lessen en mijn appartement geregeld. Dit is dus wel wat prijziger dan wanneer je zelf een appartement zoekt.
Groetjes Hilde
Hoi! Ik vroeg me ook af of er op dit moment mensen in Buenos Aires zijn. Ik ben hier tot 5 maart.
Jaaaaaaa hoor, ik ben ook in buenos aires sins 15 feb. Ken je al wat van buenos aires?
hoi hoi,
ik ben dringend op zoek naar mijn nicht in argentina,ze woont in santa fe waarschijnlijk,wie weet hoe ik haar kan zoeken,internet leverde wel haar oproepen op maar kan geen contact leggen omdat de oproepen uit 2007 dateren.
greetz kim
Hallo!
Mijn naam is Nicolette. Ik heb vorig jaar 5 maanden in Buenos Aires gewoond en ben sinds 3 weken weer terug in deze heerlijke stad, om mijn scriptie te schrijven. Ik blijf hier nog 4 maanden en het lijkt me leuk om af en toe ook op te trekken met Nederlanders.
Lijkt het iemand leuk om binnenkort met mij een drankje te doen?
Groetjes Nicolette Been
Hi Hilde!
Lijkt het je leuk om een keer af te spreken? Ik ben nu in Buenos Aires.
Misschien heb je facebook en kunnen via facebook iets af spreken?
Ik hoop iets van je te horen.
Groetjes Nicolette Been
En Black Angel en Laurabuenosaires natuurlijk ook!!!
(Ik weet niet hoe dit allemaal werkt met berichtjes sturen enzo, vandaar dat het wat chaotisch over komt)
Het komt er op neer… als iemand zin heeft om iets af te spreken voor een drankje (misschien met meerdere)… dan lijkt dat me erg leuk!
Mijn naam is moussa
Ik ben sinds 1 week in buenos aires.
Ik blijf hier nog 4 maanden, ken hier helemaal niks maar zit vol met spanning om alles te ondekken, als er nederlanders zijn die graag ook stad verkennen of tips kunne geven waar meeste jongeren zich bevinden mag je me altijd trg mailen of toevoegen op facebook.
hoi
zijn er momenteel nederlanders of belgen aanwezig in buenos aires :-)?
ja, een paar honderd!
Hoi Moussa,
een van de grote uitga-centra is Palermo. Daar heb je vele boliches= disco’s, etc. het begint rijkelijk laat misschien vergeleken met NL, maar dat went wel.
veel plezier en je kunt hier terecht als je nog verdere vragen of problemen hebt.
Hoi Nicolette,
Ik ben op 27 maart voor een weekje in Buenos Aires. Nog nooit geweest en alleen dus lijkt me leuk om een drankje te doen!