Afspreken in Buenos Aires?

Hoi!

Als jullie deze week in Buenos Aires zijn dan is het Herfst Festival begonnen! Een van de geweldige locaties waar veel goede (kleinschalige) optredens worden gehouden is in La Trastienda in San Telmo. Dus naast Palermo Hollywood is dit ook echt een place to be deze week! Check voor meer info http://www.latrastienda.com/

Groetjes uit Buenos Aires!
Esmeralda
www.vamosargentinie.nl

Hola allemaal!

Ondertussen zit ik hier al 2,5 maand en zou het leuk vinden om nog wat Nederlanders te leren kennen. Ook ben ik van plan om naar Uruguay te gaan voor 1 of 2 of misschien meerdere dagen, iemand geinteresseerd om mee te gaan? Of gewoon nog wat sightseeing of koffie drinken in BA? Let me know!

Laura

Heeey!

Ik vertrek over 7 dagen naar BA, waar mijn backpack tocht van 6 maanden begint. Het lijkt me leuk om af te spreken.
Mijn e-mail: lottevdweijst@hotmail.com

1 like

Hee medereizigers,

Wie heeft er zin om aankomende maandag naar La Bomba de Tiempo te gaan en/of iets te gaan doen dit weekend met Carnaval? Gewoon drankje doen kan natuurlijk ook altijd!
Zelf ben ik nog in BA t/m volgende week maandag… Chaaaaau

Hoi,

voor dit soort sociale activiteiten kun je het beste op couchsurfing kijken en via mensen daar wat afspreken, via de group bs as
groet,
stef