Mijn naam is Paulien en ik ben 22 jaar oud. Al jaren roep ik dat ik na mijn studie naar Buenos Aires wil voor een aantal maanden. Nu ik naar mijn laatste jaar van mijn opleiding (Commerciële economie) ga, begint de tijd eraan te komen om alles een beetje uit te gaan zoeken.
Ik ben op zoek naar zo veel mogelijk informatie! Verblijfplaatsen, leuke plekjes, tips, aanbevelingen, etc.
Het idee is om voor 2 maanden te gaan. Ik spreek geen Spaans, maar zou dit wel graag willen leren. Ik ben bekend met de organisaties die bijvoorbeeld 4 weken taalcursus + 4 weken vrijwilligerswerk aanbieden. Iemand ervaring hiermee?
Graag wil ik ook weten wat de mogelijkheden zijn voor het zelf regelen van alles (verblijf, tickets, eventueel werk).
Hoi Paulien,welkom op wereldwijzer!
Nou Argentinië is een prachtig land om te bezoeken,heb je al ondertussen het Argentinië Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er al zijn geweest of er momenteel wonen.
Succ6 nog met je studieplannen,Paulien!
groet,georgessiam.
Wellicht kun je even een berichtje plaatsen in het Argentinië Forum. Misschien staan hier al topics waar je iets aan hebt met betrekking tot jouw vragen. Hopelijk vind je de juiste informatie en tips en kun je je verder oriënteren op je reis. Veel succes!
edit: Ik zie dat mijn collega je ook al op de hoogte heeft gebracht van het Argentinië Forum.