Stage in Buenos Aires

Hoi!

Ik ben van plan in februari 2009 naar Argentinie (Buenos Aires) af te reizen, voor een stage (5maanden)!
Ik ben al langer bezig met het vinden van een geschikte stageplek, maar dat is vrij lastig.
Ik studeer Culturele maatschappelijke vorming, en ik zou zowel cultureel als maatschappelijk werk willen doen. Het ligt er ook een beetje aan wat voor aanbod er is. Ik probeer ook d.m.v. stagebemiddelingsbureau een stageplek te vinden, maar dat wil niet opschieten.
Kan iemand mij helpen? Weet iemand een leuk bedrijf/project in Buenos Aires? laat het me weten!! Graaag!

Vriendelijke groetjes,

Fanny

Hoi Fanny!

ik heb hetzelfde plan als jij, alleen duurt mijn stage 10 maanden. Ik wil ook heel graag naar Argentinie,maar bij mij schiet het ook niet op. Ik studeer trouwens maatschappelijk werk en dienstverlening.
Als jij iets hebt gevonden, zou je het mij dan willen laten weten, dan doe ik dat natuurlijk ook andersom!

heel veel succes!

Groetjes,
Sophie

Hoi Sophie!

Wat leuk dat jij ook naar Argentinie gaat! Jij gaat zeker op zoek naar een stage in de hoek van maatschappelijk werk? ik wil iets met kunst/creatieve stage gaan doen, maar het is inderdaad lastig. Waar doe jij MWD? Ik ga voor min. 5 maanden. Heb jij al contacten met een bedrijf? Nog een laaange weg, maar ik zal gaan! Ik houd je op de hoogte!

Groetjes,Fanny

Beste stagezoekers. Ik werk voor een taalschool in Buenos Aires. Ik geef jullie het e-mailadres van de directeur, Wenderson Mota. Hij heeft veel contacten die jullie kunnen helpen. Mail hem in het Engels:
[EMAIL=“info@australidiomas.com”]info@australidiomas.com

Jasper

De school en nog vele andere stagebemiddelaars staan overigens op 12 november op de EXPO Studeren in het Buitenland in Utrecht. Dan kun je rechtsstreeks praten met de eigenaar. www.studereninhetbuitenland.com/expo

De meeste stages in Argentinie zijn niet betaald, als geld een probleem is kan je beter een ander land zoeken of er naast gaan werken