in februari 2012 moet ik stage gaan lopen en ik heb echt mijn zinnen gezet op Argentinië. Het liefst Buenos Aires. Nu heb ik een heleboel forums gelezen op het internet over tripjes en mensen die stage hebben gelopen. Vaak een bericht gestuurd om te vragen naar wat informatie, maar nooit een antwoord terug gekregen.
Ik doe HTRO, toerisme, en ben op zoek naar een stageplek bij een internationaal toeristisch bedrijf.
Iemand tips, ideeën of connecties die meer weten/ervaring hebben met het zoeken van een stage in Argentinië/Buenos Aires.
Het is niet onmogelijk om er één te vinden, alleen heel moeilijk!
Wat leuk dat je stage wilt lopen in Buenos Aires! Het is echt een geweldige stad!
Een student van ons begint 31 Augustus met zijn stage in Argentinie. Zijn ervaringen kun je in de loop van de tijd ook terug vinden op de website. En mocht je vragen hebben kan ik ze natuurlijk ook altijd doorsturen.
Hij gaat ook stage lopen in dezelfde richting, dus dat is voor jou helemaal leuk om te lezen!
Heel veel succes met je planning! Je bent er nu in ieder geval zeker op tijd bij om alles nog goed te realiseren en te regelen.
Voor vragen over het land kun je mij ook altijd een bericht sturen.
Ik heb stage in Buenos Aires gelopen! Het is echt geweldig!
Je moet alleen wel flink dokken voor inentingen, maar voor de rest is het ook aardig goedkoop! Houd in je achterhoofd dat je ook een invitation letter moet regelen etc. en alles wat daar omheen hoort! eventueel is het makkelijk om een cursus spaans te mixen met een stage!
Ook ik zoek een stage in Argentinië vanaf februari, 5 maanden, maar dan richting reclame/marketing/communicatie.
Heb ook al via het internet zitten zoeken maar kan inderdaad heel moeilijk iets vinden. Heb je het al via via via geprobeerd? Misschien heeft je school al eerder studenten gehad die daar naartoe zijn geweest?
Mocht iemand nog wat weten op communicatiegebied, let me know!
@Worldexplorer: Ja, die tips heb ik zelf al gevonden op het internet en veel informatie nagevraagd.
Waar heb jij stage gelopen? Misschien connecties voor mij in the pocket?
@Worldexplorer: Ja, die tips heb ik zelf al gevonden op het internet en veel informatie nagevraagd.
Waar heb jij stage gelopen? Misschien connecties voor mij in the pocket?
@ Susanne van Abroad Internships: Ik heb een kijkje genomen op jullie website en ik kan de ervaringen van de studenten niet vinden. Ik zou graag de belevenissen willen lezen van degene die stage loopt in Argentinie!