in september 2008 wil ik stage gaan lopen in buenos aires!
ik heb tot nu maar 1 bemiddelingsbureau gevonden die in deze stad zit… en die hebben niet helemaal wat ik zoek…
kan iemand mij misschien helpen?
huisvesting of stagebureaus in buenos aires! alle informatie is welkom!!!
ik hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen!!
oja natuurlijk sorry!!
ik volg de opleiding commerciele economie!
dus een stage in de marketing!!
ik heb momenteel geen voorkeur voor een bedrijf ofzo… als het maar leuk en gezellig is!
ik heb op school spaanse les,. ik spreek het dus niet vloeiend maar ik kan me wel verstaanbaar maken… natuurlijk spreek ik ook gewoon engels!! ik kan geen verslagen of rapporten in het spaans schrijven, daar heb ik te weinig voor gehad…
spaans blijft oefenen natuurlijk maar als ik in een spaanstalig land zit leer ik het misschien wel sneller en gemakkelijker…
waarom buenos aires?? ik wilde graag in het buiteland stage lopen… vanwege mn spaanse lessen lijkt het me leuk om in een spaanstalig land stage te lopen zodat ik mijn spaans ook wat beter leer! spanje zelf trok mij niet echt… en ik weet niet precies waarom maar… buenos aires lijkt me gewoon te gek! prachtige stad, mooie cultuur! zou hier graag een half jaartje verblijven!!
in totaal moet ik 21 weken stage lopen op een marketing afdeling van een bedrijf.
Zoals gezegd, ik kan je niet helpen maar wellicht dat iemand anders het leest. En leuk dat je Engels spreekt, maar dat is in Argentinië een stuk minder vanzelfsprekend, dus of je daar veel aan zal hebben betwijfel ik
Daarnaast wijkt het Argentijnse Spaans iets af van het Spaans dat je op school leert. Hoeft verder geen probleem te zijn overigens, vergelijk het een beetje met NL/Vlaams. Ik wens je in ieder geval veel succes!