Afstuderen in Buenos Aires feb - jul 2010

Momenteel volg ik een cursus spaans. Hier wil ik verder mee.
Daarom wil ik gaan afstuderen in Buenos Aires (of eventueel een ander Spaans taalgebied).

Ik krijg alleen geen hulp van school, helaas. Nu ben ik alles zelf aan het regelen. Ik zoek alleen hulp, van iemand die hier ervaring mee heeft of iemand die ook gaat? Organisaties die kunnen helpen zijn perfect, maar je betaald hier echt veel voor. Als ‘arme student’ kan ik dit niet veroorloven.

Dus kan jij mij helpen aan een leuke stageplek en wat hulp voor visums/reisverzekering enz. Of ga jij zelf ook rond deze periode en vind je het leuk om met mij dingen te regelen hiervoor? En wie weet samen te gaan?
Dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Jorieke

Wat voor stage wil je doen?

Hallo Jorie,
Ik vond een site in Google:
mundo-español.com is het aanbieden van Spaanse Taal Programma’s, Stage, Vrijwilliger Werken, Universiteit en Hoge-school Exchange programma’s, gecombineerd met specifieke culturele activiteiten voor studenten, professionals, ondernemers of gewoon voor wie wil verwerven vaardigheid in het Spaans, en om meer te leren over Argentinië en Latijns-Amerikaanse cultuur.

Hola Jorieke,

Wat je ook kunt overwegen is om lid te worden van een forumgroep van Nederlanders die in Argentinië wonen:

Misschien kan dat een belangrijke stap verder zijn om je wensen te realiseren?

Succes,

Jan

Bedankt voor jullie snelle reacties!
Ik ben op zoek naar een media stage. Tenminste een stage die mediagerelateerd is. Communicatie kan eventueel ook. Maar zelf doe ik Media en Informatiemanagement.

Bedankt en fijn weekend!

Je zou een open sollicitatie kunnen sturen naar Endemol, als die je niet kunnen plaatsen zal het heel moeilijk voor je worden.

Als je een journalistieke achtergrond heb zou je op free-lance basis kunnen proberen om binnen te komen bij de Buenos Aires Herald maar dat zal dan waarschijnlijk weer niet genoeg zijn om daarmee af te studeren