+/- 3 weken Spaans en 3 weken reizen

Graag zou ik komende zomer (vanaf juni) een aantal weken naar Zuid-Amerika willen.
Ik wil eerst een week of drie Spaans lessen in BA volgen, en daarna nog wat van de rest van het land zien. Wellicht ook een stukje van Brazilië of een van de andere mooie omliggende landen.

Zou iemand mij kunnen vertellen wat eventueel een goede taal school is, en een goed bedrijf om de reis bij te boeken?

Alvast bedankt

ps. misschien handig, ik ben een 21 jarige student

Hola,

Buenos Aires is een fantastische wereldstad, maar denk ook eens aan de kleinere & gezellige studentenstad Córdoba. Hier zitten ook voldoende talenscholen (Set Talenschool is ons getipt door een klant). Het bijzondere van Córdoba is dat je Argentinië op een andere manier beleeft. De hoofdstad is een wereld op zich, de grotere provinciesteden een andere wereld. Córdoba (1,3 miljoen inwoners) kent de oudste universiteiten van het land en een bruisend studentenleven. Er zijn rechtstreekse vluchten vanuit Madrid op Córdoba met Iberia.

Suerte, saludos,

Jan, uit Córdoba natuurlijk :slight_smile:

Als je in BsAs naar een talenschool wil gaan zou ik gewoon even googlen.
Het zijn er nl erg veel.
Volgens mij zijn bij Nederlanders de volgende wel erg populair: Amauta, Coined, Exspanish… Ik heb nooit op een talenschool gezeten daar, maar ik zou je aanraden om via de website zelf te boeken dat is het goedkoopst. Of event. ter plekke als je dat aandurft.
Er zijn nogal wat prijsverschillen en dat heeft misschien ook te maken met wat de scholen nog meer aanbieden aan verschillende dagtripjes en workshops. Veel taalscholen bieden ook acomedatie aan, dat moet je ook laten meewegen. Wil je dat, of liever een eigen app. of hostel boeken?